Modelowanie skłonności konsumentów i wykorzystanie zewnętrznych źródeł danych

5 kwietnia 2023 r., godz. 12:00, I piętro, sesja równoległa
(tuż po przerwie)

Warsaw Westin Hotel, Al. Jana Pawła II 21, Warszawa

  • Program warsztatów zakłada prezentację najnowszych danych i rozwiązań Visa w zakresie badania i modelowania skłonności konsumentów, a następnie dyskusję i pracę nad propozycjami wykorzystania tego typu rozwiązań przez jego uczestników w formule design thinking.
  • Do wspólnego szukania rozwiązań Visa zaprasza przedstawicieli banków i innych instytucji finansowych, największych polskich detalistów, przedstawicieli branży e-commerce oraz firm, które dostarczają różnorodnych rozwiązań do obróbki danych.
  • Warsztaty będą facylitowane przez ekspertów z zespołów konsultingu, produktu i Data Science Lab Visa.

Formularz rejestracyjny

    Imię i nazwisko

    Firma

    Stanowisko

    Adres e-mail

    Nr telefonu

    Administratorem danych osobowych jest MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu wysyłki informacji marketingowych. Więcej

    *)Zaproszenie jest imienne i formularza nie należy przekazwywać innym osobom. Ewentualny udział osób dodatkowych należy uzgodnić z organizatorem. Ilość miejsc jest bardzo ograniczona.