- dr Mariusz Cholewa, Współprzewodniczący Rady Programowej Data Economy Congress, CEO BIK & President ACCIS
- Szymon Wałach, Współprzewodniczący Rady Programowej Data Economy Congress Wiceprezes Zarządu, InPost
BLOK INAUGURACYJNY: CYFROWE PAŃSTWO – EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE PROCESEM CYFRYZACJI POLSKICH INSTYTUCJI PUBLICZNYCH
#datastrategy
Czego potrzebuje polska gospodarka? Jakiej są najpilniejsze zmiany w cyfryzacji sektora publicznego? Współpraca biznesu z sektorem publicznym – nad czym należy najintensywniej pracować?
- Kamienie milowe dla “cyfrowego państwa” – budujemy nowe, czy wzmacniamy obecne systemy
- Jakie możliwości wynikają dla mObywatela z Europejskiego Portfela Tożsamości Cyfrowej
- Potencjał i zagrożenia cyfrowej tożsamości
- Dyrektywa PSD3 – rewolucja na rynku usług płatniczych, digital wallet
- Czy Polska może stać się hubem technologicznym i kompetencyjnym regionu CEE, Bliski wschód?
- Kreowanie dostępu do Krajowego Węzła Identyfikacji Elektronicznej
- Demokratyzacja dostępu do danych publicznych – regulacje dotyczące przechowywania i przesyłu
- Jak budować porozumienie między sektorowe – master plan
Prelegenci:
- r. pr. Mirosław Wróblewski, Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Radosław Maćkiewicz, CEO, Centralny Ośrodek Informatyki
- dr Mariusz Cholewa, Współprzewodniczący Rady Programowej Data Economy Congress, CEO BIK & President ACCIS
- Anna Pawlak-Kuliga, Global CFO, IKEA Retail
Moderator:
- Michał Pieprzny, Partner, Consulting Market Leader, Deloitte
BLOK ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE W CZASACH DATA ECONOMY
#datastrategy
Jak skutecznie monetyzować dane? Jak efektywnie podejmować decyzje biznesowe? Trendy, idee, koncepcje oraz projekty.
- Anna Pawlak-Kuliga, Global CFO, IKEA Retail
- dr Björn Bringmann, Managing Director, Deloitte Consulting & Lead of the Deloitte AI Institute in Germany
- Paula Januszkiewicz, CEO, CQURE & CQURE Academy
- Marcin Gwara, Ecosystem Entrepreneur & Ekspert ds. Security, Fujitsu Technology Solutions
cz.1 ESG – zrównoważony rozwój w erze danych
- dr inż. Ewa Kosmala, Global Sustainability Director, Selena Group
- Szanse i potencjał raportowania
- Zaawansowane technologie raportowania, czyli jak przyspieszyć podejmowanie świadomych i trafnych decyzji biznesowych.
- “czysty” proces produkcyjny
- Bilansowanie miksu energetycznego i zarządzanie ryzykiem środowiskowym
- Identyfikacja trendów zrównoważonego rozwoju
- wyzwania technologiczne do minimalizacji śladu węglowego
- oddziaływanie społeczne, ocena odpowiedzialności i przyszłego ryzyka organizacji – wnioski
- Obowiązek raportowania ESG – gdzie aktualnie popełniane są najczęstsze błędy?
- Potencjał GenAI i Large Language Models w dążeniu do neutralności klimatycznej
- zrównoważone i efektywne “G” czyli Data for Governance
Prelegenci:
- Adam Hirny, Dyrektor Departamentu Rozwoju Zrównoważonego Biznesu, BNP Paribas Bank Polska
- Andrzej Osiński, Prezes Zarządu, Dun & bradstreet
- Anna Gorączka, ESG & Sustainability Group, Allegro
- Andrzej Zduńczyk, Dyrektor Rynku Instytucji Finansowych, BIK
Moderator:
- Michał Kulbacki, Economist Expert, Instrat Foundation
cz.2 Strategiczne decyzje oparte na danych. Współpraca cross-sektorowa
- Data Sharing – współpraca i dzielenie się danymi, jako klucz do realnej weryfikacji zwrotu z inwestycji (ROI)
- Finansowanie potężnej transformacji cyfrowej w tradycyjnych sektorach, jako element strategii biznesowej
- Współpraca biznesu i sektora publicznego
- Implementacja systemów Business Intelligence i Data Analytics w podejmowaniu decyzji strategicznych
- Budowanie świadomości i kultury zarządzania danymi w organizacji
- W jaki sposób monetyzować dane?
- Data Governance w multisystemowych środowiskach
- Adaptacyjny charakter strategii biznesowej i budowanie przewag konkurencyjnych w oparciu o zaawansowaną analitykę danych i jej efektywne wykorzystywanie
- Data Bias – jak dbać o “sprawiedliwość” danych
Prelegenci:
- Dominik Rozkrut, Prezes, Główny Urząd Statystyczny
- Grzegorz Pawlicki, Członek Zarządu, CIO, Europa Ubezpieczenia | HDI Embedded
- Bartosz Jaroszewski, Dyrektor, Obszar Rozwoju Aplikacji i Platform, VeloBank
Moderatorka:
- Ligia Kornowska, Chairperson of the Board, Data Lake
- Małgorzata Miłkowska, Data Science Manager, SalesTube
- Dominika Niekraszewicz, Head of Business Development, SalesTube
BLOK: BUDOWA INFRASTRUKTURY DANYCH I ZARZĄDZANIE DANYMI W PRAKTYCE
#datastrategy
Jak zbudować i zarządzać infrastrukturą danych, aby była wydajna, skalowalna i wspierała realizację strategii biznesowej organizacji
- Michał Terbert, Solutions Engineer, Splunk
- Data Mesh – decentralizacja danych w organizacji
- praktyczne zastosowania
- Integracja Legacy Systems
- Master Data Management – strategie i technologie służące do zarządzania danymi o kluczowym znaczeniu ?
- Strategie wdrażania Data Lakes i Data Warehouses w organizacjach o różnej skali
- Skalowanie infrastruktur danych i optymalizacja wydajności – best practices
Prelegenci:
- Łukasz Michalczyk, Chief Data Officer, Director of Data & Advanced Analytics Center, Link4
- Marcin Tyrański, IT Strategy and Data Platform Departament Director, IT Tribe Lead, UNIQA Polska
- Łukasz Grala, Mentor, Futurolog, CEO TIDK
- Mateusz Bazan, CEO/Founder, EBIS
- Dorota Poniatowska-Mańczak, CIO, Credit Agricole Bank Polska
- Emil Andryszczyk, Dyrektor Biura Digitalizacji Produkcji, ORLEN
- Maciej Chojnacki, Head of Delivery, Elitmind
Moderatorka:
- Agnieszka Kobylańska, Chief Data Officer | Dyrektor Biura Data Governance, BNP Paribas Bank Polska
- Paweł Borkowski, Managing Director, Integral Solutions
BLOK KLIENT 360
#datastrategy
#dataTECH
Jak wykorzystać dane do skutecznego dostosowania oferty i komunikacji dla indywidualnych potrzeb klientów niezależnie od branży?
- Jakub Obarzanek, Dyrektor Departamentu Klienta Strategicznego, KRD BIG S.A. Kaczmarski Group
- Hiperpersonalizacja – technologie śledzenia i analizy zachowań konsumentów, zastosowanie AI
- Dane w kampaniach targetowych – jak wykorzystać analizę danych, aby efektywnie budować przewagę konkurencyjną w sprzedaży
- AR i VR – jak zmieniają sposób pracy i komunikacji
- Data storytelling – jak rzetelnie prezentować dane uwzględniając specyfikę odbiorcy oraz kontekst rynkowy
- Asystenci głosowi, inteligentne głośniki i technologię rozpoznawania mowy – implementacje sektorowe
- Narzędzia AI zmieniające oblicze marketingu
Prelegenci:
- Eliza Bujnowska, Ekspertka ds. Data & AI
- Edyta Tararuj, Dyrektor Biura Rozwoju Produktów, PKO Bank Polski
- Dariusz Gregorczyk, Head of BI & Data Solutions, Empik
- dr Marcin Kruczyk, AI & Data Director, Ringier Axel Springer Polska
- Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag
- Jakub Obarzanek, Dyrektor Departamentu Klienta Strategicznego, KRD BIG S.A. Kaczmarski Group
- Robert Leksiński, Director of Customer Relations, Totalizator Sportowy
Moderator:
- Marcin Petrykowski, Group CEO & President of the Board, Atende
BLOK TECHNOLOGIE PRZYSZŁOŚCI
#dataTECH
- Analiza potencjału
- Sztuczna inteligencja i technologie kwantowe – dokąd nas zaprowadzą?
- Metody zabezpieczania informacji odporne na ataki komputerami kwantowymi
Prelegenci:
- Anna Streżyńska, Ekspertka ds. nowych technologii
- Paweł Gora, CEO, Quantum AI Foundation
- dr hab. Grzegorz Brona, CEO, Creotech Instruments
Moderator:
- dr Mirosław Sopek, Chairman of the University Council for the TUL University
BLOK ARTIFICIAL INTELLIGENCE W BIZNESIE
#dataTECH
#datastrategy
Cel bloku: bądź na bieżąco! Tematyka o tym wszystkim, co już wiesz i czego jeszcze nie wiesz o sztucznej inteligencji.
- Edi Pyrek, Współzałożyciel Global Artificial Intelligence Alliance
- Wojciech Brzostowski, Senior Sales Engineer, Snowflake
- Jak przygotować organizację i dane do wdrożenia AI – praktyczna ścieżka doświadczeń
- Zarządzanie ryzykiem w kontekście bezpiecznego użytkowania systemów AI
- Technologiczne bariery wdrożeń AI w organizacjach
- Czynnik ludzki – co AI zmieni w zespołach
- „upskilling do AI,” – jakie umiejętności musi zbudować organizacja, by efektywnie wdrażać i rozwijać obszar AI
- Szybki rozwój sztucznej inteligencji – wyzwania moralne i etyczne
- wykorzystanie AI – ryzyka cywilno-prawne i prawa autorskie
- wpływ AI na autonomię człowieka
- Skalowanie AI – przyszłość w kontekście regulacji
- Uczciwość i wyjaśnialność algorytmów – dlaczego mają znaczenie?
Prelegenci:
- Joanna Czekaj, Managing Director, Sales Tube
- Jarosław Królewski, CEO/Founder, Synerise
- Artur Kurasiński, CEO, Kurasinski.com
- Karim Sylla, Dyrektor Analityki & Data Science, Żabka Polska
- Marcin Choiński, AI and Data Director, TVN Warner Bros Discovery
- Jakub Borowiec, Partner, Lider zespołu Data Analytics, PwC Polska
- Przemysław Szabelak, Business Development Director, Fujitsu Technology Solutions
Moderator:
- Piotr Chrzanowski, Ekspert ds. Nowych Technologii
- Robert Woźniak, CEO, Elitmind
- Krzysztof Dyki, Prezes Zarządu, ComCERT S.A. Grupa Asseco
- Adam Sanocki, Dyrektor Departamentu Komunikacji Społecznej, Urząd Ochrony Danych Osobowych
- dr hab. inż. Jerzy Surma, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej, Szkoła Główna Handlowa
BLOK WYZWANIA W INTEGRACJI AI, IOT I ROBOTYKI
#dataTECH
#datastrategy
Robotyka i automatyzacja to kluczowe czynniki transformacji przemysłowej i cywilizacyjnej. Jakie są ich możliwości i zagrożenia?
- Robotyka i Automatyzacja
- Inteligentne fabryki i analiza danych w przemyśle
- Budowa ekosystemów wykorzystujących dane z IoT – efektywność produkcji, zarządzanie łańcuchem dostaw i jakością produktów
Prelegenci:
- Artur Wojewoda, CEO, Yaskawa
- Andrzej Grochowalski, CIO, Leroy Merlin
- Bartłomiej Skrzydlewski, Chief Executive Officer, Chairman of the Board, AMPLUS
- Bartosz Gerhards, Szef Pakowni, Pfeifer & Langen Polska
Moderator:
- Krzysztof Radziwon, Partner, Manufacturing Sector Leader, Deloitte
Prelegenci:
- Andrzej Karpiński, Dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa, Biuro Informacji Kredytowej
Moderator:
- Rafał Żukowski, Partner, Cyber Leader for Poland & Baltics, Deloitte
BLOK DATA QUALITY I DATA CLEANSING
#dataTECH
Jak zarządzać danymi, aby były wiarygodne, kompletne, aktualne i spójne oraz pozbawione błędów, niespójności i braków
- Marcin Chudeusz, Co-Founder/CEO, DEXT.AI
- Implementacja ML i AI – jakość danych jako kluczowy aspekt
- Garbage In, Garbage Out – wpływ jakości danych wejściowych na wynik
- identyfikowanie problemów z danymi – standaryzacja, oczyszczanie i integrowanie danych
- Stream-Based Modeling – przewagi monitorowania i analizy przepływu danych w czasie rzeczywistym
- Overfitting i Underfitting danych
- Strategia wobec jakości danych w różnych branżach – best practices
- Data platform
Prelegenci:
- Renata Bratkowska, Chief Data Officer, Grupa NEUCA
- Karolina Henzel, Data Enablement Tribe Lead, T-Mobile
- Robert Pławiak, CIDO / CTO, Polpharma
- Grzegorz Wolny, CDO, ING Polska
- Marek Wilczewski, Managing Director for Information, Data & Analytics Management, Grupa PZU
Moderator:
- Marek Chlebicki, Partner PwC CEE Technology Risk Assurance, PwC Polska
- dr Mariusz Cholewa, Współprzewodniczący Rady Programowej Data Economy Congress, CEO BIK & President ACCIS
- Szymon Wałach, Współprzewodniczący Rady Programowej Data Economy Congress Wiceprezes Zarządu, InPost
BLOK INAUGURACYJNY: CYFROWE PAŃSTWO – EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE PROCESEM CYFRYZACJI POLSKICH INSTYTUCJI PUBLICZNYCH
#datastrategy
Czego potrzebuje polska gospodarka? Jakiej są najpilniejsze zmiany w cyfryzacji sektora publicznego? Współpraca biznesu z sektorem publicznym – nad czym należy najintensywniej pracować?
- Kamienie milowe dla “cyfrowego państwa” – budujemy nowe, czy wzmacniamy obecne systemy
- Jakie możliwości wynikają dla mObywatela z Europejskiego Portfela Tożsamości Cyfrowej
- Potencjał i zagrożenia cyfrowej tożsamości
- Dyrektywa PSD3 – rewolucja na rynku usług płatniczych, digital wallet
- Czy Polska może stać się hubem technologicznym i kompetencyjnym regionu CEE, Bliski wschód?
- Kreowanie dostępu do Krajowego Węzła Identyfikacji Elektronicznej
- Demokratyzacja dostępu do danych publicznych – regulacje dotyczące przechowywania i przesyłu
- Jak budować porozumienie między sektorowe – master plan
Prelegenci:
- dr Krzysztof Gawkowski, Wicepremier, Minister Cyfryzacji*
- gen. dyw. Karol Molenda, Dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni*
- Mirosław Wróblewski, Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- dr Mariusz Cholewa, Współprzewodniczący Rady Programowej Data Economy Congress, CEO BIK & President ACCIS
- Anna Pawlak-Kuliga, Global CFO, IKEA Retail
Moderator:
- Michał Pieprzny, Partner, Consulting Market Leader Deloitte
BLOK ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE W CZASACH DATA ECONOMY
#datastrategy
Jak skutecznie monetyzować dane? Jak efektywnie podejmować decyzje biznesowe? Trendy, idee, koncepcje oraz projekty.
- Anna Pawlak-Kuliga, Global CFO, IKEA Retail
- dr Björn Bringmann, Managing Director, Deloitte
- Paula Januszkiewicz, CEO, CQURE & CQURE Academy
- Marcin Gwara, Ecosystem Entrepreneur & Ekspert ds. Security, Fujitsu Technology Solutions
cz.1 ESG – zrównoważony rozwój w erze danych
- dr Ewa Kosmala, Global Sustainability Director, Selena Group
- Szanse i potencjał raportowania
- Zaawansowane technologie raportowania, czyli jak przyspieszyć podejmowanie świadomych i trafnych decyzji biznesowych.
- “czysty” proces produkcyjny
- Bilansowanie miksu energetycznego i zarządzanie ryzykiem środowiskowym
- Identyfikacja trendów zrównoważonego rozwoju
- wyzwania technologiczne do minimalizacji śladu węglowego
- oddziaływanie społeczne, ocena odpowiedzialności i przyszłego ryzyka organizacji – wnioski
- Obowiązek raportowania ESG – gdzie aktualnie popełniane są najczęstsze błędy?
- Potencjał GenAI i Large Language Models w dążeniu do neutralności klimatycznej
- zrównoważone i efektywne “G” czyli Data for Governance
Prelegenci:
- Jarosław Rot, Dyrektor Wykonawczy Obszaru Zrównoważonego Rozwoju, BNP Paribas
- Andrzej Osiński, Prezes Zarządu, Dun & bradstreet
- Anna Gorączka, ESG & Sustainability Group, Allegro
- Przedstawiciel CIECH Group
- Przedstawiciel KGHM
Moderator:
- Michał Hetmański, CEO & Co-founder, Instrat Foundation*
cz.2 Strategiczne decyzje oparte na danych. Współpraca cross-sektorowa
- Data Sharing – współpraca i dzielenie się danymi, jako klucz do realnej weryfikacji zwrotu z inwestycji (ROI)
- Finansowanie potężnej transformacji cyfrowej w tradycyjnych sektorach, jako element strategii biznesowej
- Współpraca biznesu i sektora publicznego
- Implementacja systemów Business Intelligence i Data Analytics w podejmowaniu decyzji strategicznych
- Budowanie świadomości i kultury zarządzania danymi w organizacji
- W jaki sposób monetyzować dane?
- Data Governance w multisystemowych środowiskach
- Adaptacyjny charakter strategii biznesowej i budowanie przewag konkurencyjnych w oparciu o zaawansowaną analitykę danych i jej efektywne wykorzystywanie
- Data Bias – jak dbać o “sprawiedliwość” danych
Prelegenci:
- Leszek Chwalik, Wiceprezes Zarządu, TAURON Obsługa Klienta
- Marcin Mazurek, VP Technology, Allegro*
- Dominik Rozkrut, Prezes, Główny Urząd Statystyczny*
- Grzegorz Pawlicki, Członek Zarządu, CIO, Europa Ubezpieczenia | HDI Embedded
- Radosław Maćkiewicz, Dyrektor, Centralny Ośrodek Informatyki*
Moderatorka:
- Ligia Kornowska, Chairperson of the Board, Data Lake*
BLOK: BUDOWA INFRASTRUKTURY DANYCH I ZARZĄDZANIE DANYMI W PRAKTYCE
#datastrategy
Jak zbudować i zarządzać infrastrukturą danych, aby była wydajna, skalowalna i wspierała realizację strategii biznesowej organizacji
- Przedstawiciel Splunk
- Data Mesh – decentralizacja danych w organizacji
- praktyczne zastosowania
- Integracja Legacy Systems
- Master Data Management – strategie i technologie służące do zarządzania danymi o kluczowym znaczeniu ?
- Strategie wdrażania Data Lakes i Data Warehouses w organizacjach o różnej skali
- Skalowanie infrastruktur danych i optymalizacja wydajności – best practices
Prelegenci:
- Łukasz Michalczyk, Chief Data Officer, Director of Data & Advanced Analytics Center, Link4
- Marcin Tyrański, IT Strategy and Data Platform Departament Director, IT Tribe Lead, UNIQA Polska
- Łukasz Grala, Mentor, Futurolog, CEO TIDK
- Dorota Poniatowska-Mańczak, CIO, Credit Agricole Bank Polska
- Emil Andryszczyk, Dyrektor Biura Digitalizacji Produkcji, ORLEN
Moderatorka:
- Agnieszka Kobylańska, Chief Data Officer | Dyrektor Biura Data Governance, BNP Paribas Bank Polska
- Paweł Borkowski, Managing Director, Integral Solutions
BLOK KLIENT 360
#datastrategy
#dataTECH
Jak wykorzystać dane do skutecznego dostosowania oferty i komunikacji dla indywidualnych potrzeb klientów niezależnie od branży?
- Hiperpersonalizacja – technologie śledzenia i analizy zachowań konsumentów, zastosowanie AI
- Dane w kampaniach targetowych – jak wykorzystać analizę danych, aby efektywnie budować przewagę konkurencyjną w sprzedaży
- AR i VR – jak zmieniają sposób pracy i komunikacji
- Data storytelling – jak rzetelnie prezentować dane uwzględniając specyfikę odbiorcy oraz kontekst rynkowy
- Asystenci głosowi, inteligentne głośniki i technologię rozpoznawania mowy – implementacje sektorowe
- Narzędzia AI zmieniające oblicze marketingu
Prelegenci:
- Eliza Bujnowska, Head of Analytics & AI, CCC
- Edyta Tararuj, Dyrektor Biura Rozwoju Produktów, PKO Bank Polski
- Dariusz Gregorczyk, Head of BI & Data Solutions, Empik
- Marcin Kruczyk, AI & Data Director, Ringier Axel Springer Polska*
- Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag
- Robert Leksiński, Director of Customer Relations, Totalizator Sportowy
BLOK TECHNOLOGIE PRZYSZŁOŚCI
#dataTECH
- Analiza potencjału
- Sztuczna inteligencja i technologie kwantowe – dokąd nas zaprowadzą?
- Metody zabezpieczania informacji odporne na ataki komputerami kwantowymi
Prelegenci:
- Anna Streżyńska, Ekspertka ds. nowych technologii
- Paweł Gora, CEO, Quantum AI Foundation
Moderator:
- dr Mirosław Sopek, Chairman of the University Council for the TUL University
BLOK ARTIFICIAL INTELLIGENCE W BIZNESIE
#dataTECH
#datastrategy
Cel bloku: bądź na bieżąco! Tematyka o tym wszystkim, co już wiesz i czego jeszcze nie wiesz o sztucznej inteligencji.
- Jak odróżnić AI/ML/narrowAI/GenAI?
- Edi Pyrek, Współzałożyciel Global Artificial Intelligence Alliance
- Jak przygotować organizację i dane do wdrożenia AI – praktyczna ścieżka doświadczeń
- Zarządzanie ryzykiem w kontekście bezpiecznego użytkowania systemów AI
- Technologiczne bariery wdrożeń AI w organizacjach
- Czynnik ludzki – co AI zmieni w zespołach
- „upskilling do AI,” – jakie umiejętności musi zbudować organizacja, by efektywnie wdrażać i rozwijać obszar AI
- Szybki rozwój sztucznej inteligencji – wyzwania moralne i etyczne
- wykorzystanie AI – ryzyka cywilno-prawne i prawa autorskie
- wpływ AI na autonomię człowieka
- Skalowanie AI – przyszłość w kontekście regulacji
- Uczciwość i wyjaśnialność algorytmów – dlaczego mają znaczenie?
Prelegenci:
- Jarosław Królewski, CEO/Founder, Synerise
- Artur Kurasiński, CEO, Kurasinski.com
- Karim Sylla, Dyrektor Analityki & Data Science, Żabka Polska
- Marcin Choiński, AI and Data Director, TVN Warner Bros Discovery
- Jakub Borowiec, Partner, Lider zespołu Data Analytics, PwC Polska
- Przemysław Szabelak, Business Development Director, Fujitsu Technology Solutions
Moderator:
- Piotr Chrzanowski, Head of Technology, Techland*
- Odpowiednie zabezpieczenia algorytmów i zbiorów uczących w systemach AI
- Podatność zbiorów uczących na ingerencję lub edycję danych przez podmioty zewnętrzne
- Artur Drobiecki, Wiceprezes, Limitless Technologies
- Krzysztof Dyki, Prezes Zarządu, ComCERT S.A. Grupa Asseco
- Adam Sanocki, Dyrektor Departamentu Komunikacji Społecznej, Urząd Ochrony Danych Osobowych
- dr hab. inż. Jerzy Surma, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej, Szkoła Główna Handlowa
BLOK WYZWANIA W INTEGRACJI AI, IOT I ROBOTYKI
#dataTECH
#datastrategy
Robotyka i automatyzacja to kluczowe czynniki transformacji przemysłowej i cywilizacyjnej. Jakie są ich możliwości i zagrożenia?
- prof. dr hab. Włodzisław Duch, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu*
- Rafał Żukowski, Partner, Cyber Leader for Poland & Baltics, Deloitte
- Robotyka i Automatyzacja
- roboty AI – czy i kiedy będą niezależne od człowieka?
- wykorzystanie elektryfikacji i automatyki w energetyce i środowiskach produkcyjnych
- Inteligentne fabryki i analiza danych w przemyśle
- Budowa ekosystemów wykorzystujących dane z IoT – efektywność produkcji, zarządzanie łańcuchem dostaw i jakością produktów
- zastosowanie czujników i monitoringu w czasie rzeczywistym w produkcji i logistyce
- zapewnienie jakości produktów poprzez monitorowanie i kontrolę parametrów produkcji
Prelegenci:
- Tomasz Wyszyński, Chief Data & Analytics – Europe, CIS, Turkey & Iran, Danone
- Dariusz Ratajczak, Global LMS Coordinator, Lipton Tea and Infusions*
- Natalia Kubala, Digital Transformation Executive, Eko-Okna*
- Przedstawiciel CIECH
Moderator:
- Krzysztof Radziwon, Deloitte Partner, Lead of Emerging ERP Practice, Manufacturig Sector Leader, Deloitte
BLOK DATA QUALITY I DATA CLEANSING
#dataTECH
Jak zarządzać danymi, aby były wiarygodne, kompletne, aktualne i spójne oraz pozbawione błędów, niespójności i braków
- Przedstawiciel DEXT.AI
- Implementacja ML i AI – jakość danych jako kluczowy aspekt
- Garbage In, Garbage Out – wpływ jakości danych wejściowych na wynik
- identyfikowanie problemów z danymi – standaryzacja, oczyszczanie i integrowanie danych
- Stream-Based Modeling – przewagi monitorowania i analizy przepływu danych w czasie rzeczywistym
- Overfitting i Underfitting danych
- Strategia wobec jakości danych w różnych branżach – best practices
- Data platform
Prelegenci:
- Renata Bratkowska, Chief Data Officer, Grupa NEUCA
- Łukasz Krause, Dyrektor Pionu Cyfryzacji i IT, Medicover*
- Karolina Henzel, Data Enablement Tribe Lead T-Mobile*
Moderator:
- Marek Chlebicki, Partner PwC CEE Technology Risk Assurance, PwC Polska
Aktualizacja 7.03.2024r.