Jakub Banaszkiewicz
Technical Presales Manager, Limitless Technologies
Jakub Banaszkiewicz
Technical Presales Manager, Limitless Technologies
Marcin Bednarski
Dyrektor Departamentu Analityki Danych, PKO Bank Polski
I have 28 years of banking experience. I worked for HVB Group in Poland and Germany (4 years) and for Unicredit group (10 years). Since 11 years I am member of successful team changing largest polish Bank (PKO Bank Polski – check out our performance over this period). Every place I have been working I am perceived as somebody who dreams BIG and ACTS with success. I have broad experience starting from accounting, controlling, planning, market price risk controlling, CRM, Data analytics, Contact Center management, Self-service channels (mobile and internet), operational crm system for sellers, sales management, product development and much more. I was leader of the merger with Nordea Bank Polska in terms of retail business.I have participated in creation of the last 3 strategies of PKO Bank Polski. In PKO Bank Polski I am leader of strategic program of the advanced analytics.
Dominika Bettman
Dyrektor Generalna, Microsoft Polska
Dominika Bettman, from December 2021 General Manager of Microsoft in Poland. For 26 years associated with Siemens Sp. z o.o. (the last years as CEO).
Entrepreneur, advocate of new technologies and sustainable business. Graduate of Faculty of Foreign Trade at Warsaw School of Economics and Advanced Management Program at IESE in Barcelona. Economist by education, humanist by nature. Propagator of the idea of diversity and inclusive leadership. Active participant in the public debate on digital transformation of the economy and society. Author of the book “Technological Magnolias”.
Grzegorz Bojar
Dyrektor Departamentu Teleinformatyki , Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A.
Grzegorz Bojar
Dyrektor Departamentu Teleinformatyki , Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A.
Dodatkowo uczestniczy w pracach ENTSO-E – ogólno-europejskiej organizacji zrzeszającej operatorów systemów przesyłowych energii elektrycznej.
W ENTSO-E od 01.01.2018 został wybrany do pełnienia roli członka Komitetu cyfryzacji – Digital committee, a następnie od 01.01.2020 powierzono funkcję V-ce przewodniczącego komitetu. Aktualnie od 01.07.2022 reprezentuje PSE S.A. jako członek nowego Komitetu ds. Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych – ICT Committee.
Pracę zawodową rozpoczynał, jako programista, projektant i konstruktor systemów sterowania automatyki przemysłowej w Niemczech. Następnie wdrażał różnorodne systemy informatyczne w polskich instytucjach, firmach i dużych korporacjach. Od roku 2000, w kolejnych miejscach zatrudnienia, piastował funkcje szefa informatyki w Polsce lub w regionie.
Grzegorz Bojar posiada doświadczenie w zarządzaniu obszarem ICT w dużych korporacjach międzynarodowych, jak też w polskich firmach państwowych.
W swojej karierze prowadził projekty biznesowe powiązane z projektowaniem systemów – począwszy od założeń i celów, budżetowania, analizy procesów, alokacji zasobów – poprzez wdrożenie systemów – a skończywszy na opracowaniu i stabilizacji procedur eksploatacyjnych. Zajmował się budowaniem strategii IT, organizacją i reorganizacją usług IT, stabilizacją usług świadczonych przez działy teleinformatyki. Posiada doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu organizacjami i przedsiębiorstwami.
W ostatnim okresie jest zaangażowany w bardzo dużym stopniu w obszarach zarządzania strategicznego IT oraz cyberbezpieczeństwa.
Jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej w specjalności automatyka.
Renata Bratkowska
CDO, Neuca
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie analiz danych w obszarze farmacji.
Rozpoczynając od analiz wniosków o umów handlowych z klientami poprzez analizę biznesową i analizę BI do zarządzania zespołem analityków BI.
Od 2019 roku odpowiedzialna za budowę zespołu BI w Neuca z którym wdraża i rozwija Hurtownie Danych oraz za jako dyrektor Programu Zarządzania Danymi.
Odpowiedzialna za wsparcie biznesu w obszarze danych, analiz, badania jakości danych oraz budowania centralnej hurtowni danych. Zarządzając analitykami BI dbanie o dostarczanie analiz i raportów dla organizacji oraz monitorowanie Data Quality i Data Governance.
Jako Dyrektor ds. Zarządzania Danymi realizuje wizję i strategię budowania wartości biznesowej firmy w oparciu o dane. Wdrażając centralną hurtownię danych dla Neuca z wykorzystaniem danych wewnętrznych i zewnętrznych tworzymy przewagę rynkową dla firmy. Celem działania jest przygotowanie i zarządzanie danymi oraz budowa zaawansowanych narzędzi do pracy i podejmowania decyzji przez biznes i pracy operacyjnej.
Tomasz Burzyński
Chief Data Officer, InPost
Tomasz Burzyński
Chief Data Officer, InPost
Diego Cervantes-Knox
Consulting Partner, PwC UK
Profile/Background
Diego is a Consulting Partner at PwC UK with 20+ years of experience in Corporate Strategy, Performance Improvement and Transformation in Financial Services.
Industry Expertise
Diego provides strategic advice and implementation services to Insurance and Asset Management organisations looking to modernise their Finance and Operations. He is part of PwC’s CFO, Global IFRS and Operational Excellence Advisory Groups. He also leads Cloud Enablement and Digitalisation propositions in the UK. Diego is an independent Board Advisor and NED to external organisations.
Previously, Diego held several commercial, technical and operational leadership roles as a Group Change and Transformation Director (Technology and Business change), Divisional Deputy CFO and Deputy COO in industry (FTSE 100 and 250) and as managing director at boutique strategy consulting across FMCG, Engineering, Insurance and Investments/Asset Management. He has worked in the UK, Spain and several other European markets, the US and Latin America. These roles involved translating business strategy into action, leading change activities and innovation, and driving growth for large corporate and private equity organisations.
External Activities
Diego is a Fellow Global Chart Management Accountant (FCMA CGMA), Cloud Computing and Data Engineer and member of the Association of Management Consultants in the UK (MCMI ChMC).
Mateusz Chachulski
Członek Zarządu, Cenatorium
Przedsiębiorca i ekspert z doświadczeniem w budowie i rozwoju rozwiązań IT łączących nowe technologie z systemami informacji o przestrzeni (GIS). Współtwórca rozwiązań Cenatorium. Od powstania spółki odpowiedzialny za rozwój produktów i działalność operacyjną, w tym realizację największej w Polsce bazy danych o transakcjach na rynku nieruchomości i systemu automatycznej wyceny nieruchomości (AVM).
Marcin Choiński
AI and Data Director, TVN Warner Bros Discovery
Pasjonat danych, zarządzania nimi i zapewniania ich ładu, rozwijania kultury organizacyjnej w oparciu o dane i analitykę oraz budowania na nich wartości biznesowej. Posiada prawie dwudziestoletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań w szerokim obszarze Data Management i Data Governance.
Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Od początku kariery zajmował się Hurtowniami Danych i BI, a następnie również MDM, Big Data, Data Science/AI oraz Analityką Biznesową. Pracował jako konsultant m. in. dla globalnych i regionalnych korporacji z branży farmaceutycznej, telekomunikacyjnej i handlowej. Od ponad 6 lat w TVN Warner Bros Discovery odpowiedzialny za zarządzanie zmianą kulturową w obszarze danych, definicję i wdrażanie strategii danych oraz budowę rozwiązań w obszarze Big Data i AI/ML. Kierownik studiów „Big Data i Data Science w zarządzaniu” oraz wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego, jak również wykładowca na studiach „Data Science – algorytmy, narzędzia i aplikacje dla problemów typu Big Data” na Politechnice Warszawskiej. Uprzednio również założyciel i redaktor naczelny portalu BI.PL, trener, główny analityk danych w zespole futbolu amerykańskiego Warsaw Eagles. Hobbystycznie buduje modele analityczne w obszarze sportu, gra w koszykówkę, oraz wędkuje.
dr Mariusz Cholewa
Współprzewodniczący Rady Programowej Data Economy Congress; CEO BIK & President ACCIS
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. W 2005 r. uzyskał tytuł doktora nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii. Ukończył również podyplomowe studia Bankowości i Finansów, specjalność bankowość inwestycyjna, organizowane przez Uniwersytet Guildhall w Londynie, Gdańską Akademię Bankową oraz Uniwersytet Gdański.
Pan Mariusz Cholewa w latach 1993 -1998 współpracował z Gdańską Akademią Bankową, m.in. jako członek zarządu, a jednocześnie brał udział w badaniach dotyczących restrukturyzacji finansowej przedsiębiorstw i banków, prowadzonych przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową. W latach 1995 -2003 wykładał na Uniwersytecie Gdańskim, na Wydziale Zarządzania. W okresie 2007 – 2010 był prezesem Zarządu Banku Rozwoju Cukrownictwa S.A. Od 1998 r. do 2013 r. związany z Bankiem Handlowym w Warszawie S.A. (Citi Handlowy), gdzie zajmował szereg stanowisk managerskich, a do kwietnia 2013 r. pełnił funkcję dyrektora Departamentu Strategii. Zasiadał w radach nadzorczych wielu spółek m.in. z branży bankowej, inwestycyjnej, ubezpieczeniowej oraz leasingowej w tym także w spółkach giełdowych. W latach 2012 – 2013 był członkiem Rady Nadzorczej Biura Informacji Kredytowej S.A.
Od czerwca 2013 r. pełni funkcję prezesa Zarządu BIK S.A. Jest także przewodniczącym Rady Nadzorczej Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
Od 8 czerwca 2017 r. jest wiceprezesem Zarządu Association of Consumer Credit Information Suppliers, międzynarodowego Stowarzyszenia, zrzeszającego największą grupę rejestrów kredytowych na świecie.
Mariusz Chudy
Partner, CEE Cloud & Digital Leader, PwC Polska
Partner w firmie doradczej PwC zarządzający praktyką Cloud & Digital w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Odpowiada za największe transformacje cyfrowe klientów PwC oparte o chmurę obliczeniową. W swojej karierze realizował projekty z zakresu wdrażania platform chmurowych, systemów CRM i ERP, zaawansowanej analityki danych, tworzenia oprogramowania oraz migracji infrastruktury ICT. Przez wiele lat był związany z przedsiębiorstwami z branż telekomunikacyjnej i finansowej. Odpowiadał m.in. za konsolidację centrów przetwarzania danych globalnego banku, która swoim zakresem obejmowała ponad 25 banków z regionu EMEA, w tym Polski. Mariusz ukończył studia Executive MBA na brytyjskiej uczelni Henley Business School. Jest również absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada wiele certyfikatów branżowych z zakresu zarządzania projektami (PMP, PRINCE2, PMI-RMP, PSM, SAFe) i operacji IT (COBIT, ITIL, TOGAF), a także tworzenia strategii biznesowych (INSEAD).
Leszek Chwalik
Wiceprezes Zarządu, TAURON Obsługa Klienta
Z energetyką związany od 1991 roku, przeszedł wszystkie szczeble kariery. Posiada ponad 22 letnie doświadczenie w branży IT, w obszarach zarządzania strategicznego i operacyjnego, finansowego, optymalizacji procesów i organizacji IT. Uczestniczył i zrealizował z powodzeniem wiele projektów informatycznych i organizacyjnych.
Współorganizator i członek Rady Programowej corocznej konferencji Systemy Informatyczne w Energetyce – SIWE oraz Członek Polskiego Towarzystwa Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej (PTPiREE).
Janusz Cieszyński
Poseł na Sejm RP, były Minister Cyfryzacji
Menedżer z dużym doświadczeniem w zakresie cyfryzacji.
W latach 2018-2020 – wiceminister zdrowia odpowiedzialny za informatyzację sektora zdrowia, w tym m.in. nadzór nad Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. W tym czasie z sukcesem wdrożono takie projekty jak m.in. Internetowe Konto Pacjenta, e-recepta, czy e-skierowanie.
Od kwietnia 2021 roku – wiceprzewodniczący Rady ds. Cyfryzacji. Jej członkowie wspierają wiedzą i doświadczeniem m.in. Komitet Rady Ministrów ds. Cyfryzacji. Rada opiniuje dokumenty strategiczne i inne związane z cyfryzacją, łącznością i rozwojem społeczeństwa informacyjnego.
Od listopada 2020 roku do 7 czerwca 2021 r. – I zastępca prezydenta miasta Chełm, gdzie odpowiadał m.in. za pozyskanie środków na inwestycje oraz nadzorował przygotowanie planu transformacji miejskiej ciepłowni w związku z koniecznością realizacji celów klimatycznych UE.
Pracował jako doradca premiera Mateusza Morawieckiego w Ministerstwie Rozwoju i Ministerstwie Finansów, a w latach 2016-17 kierował Departamentem Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Ministerstwie Rozwoju.
Prowadził firmę zajmującą się doradztwem biznesowym i prawnym dla przedsiębiorców z sektora MŚP.
W latach 2009-2014 pracował w jednej z największych firm z obszaru telekomunikacji.
Sekretarz stanu ds. cyfryzacji w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów wykonuje zadania wyznaczone przez ministra właściwego do spraw informatyzacji. Koordynuje także merytorycznie realizację zadań w zakresie działu administracji rządowej informatyzacja.
Pełnomocnik rządu ds. cyberbezpieczeństwa koordynuje działania i realizowanie polityki rządu w zakresie zapewnienia cyberbezpieczeństwa w Rzeczypospolitej Polskiej.
Piotr Ciżkowicz
CEO/Profesor, Statxplorer
Piotr to data scientist i menadżer z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu i kierowaniu zespołami o interdyscyplinarnych kompetencjach.
Przed dołączeniem do Nunatak Capital był członkiem zarządu Luma Investment, gdzie zarządzał portfelem spółek przemysłowych oraz prowadził szereg inwestycji VC w spółki budujące wartość dzięki data science. Wcześniej jako członek zarządu Grupy PKP, odpowiadał za realizację transakcji kapitałowych o łącznej wartości przekraczającej 4 mld zł (PKP ENERGETYKA, PKP CARGO, Polskie Koleje Linowe,TK Telekom) oraz transakcji na rynku nieruchomości o łącznej wartości przekraczającej 1 mld zł. Wdrożył najbardziej rozbudowany program transformacji kolejowej w Polsce, obejmujący wielomiliardowe inwestycje w tabor kolejowy, tabor i dworce kolejowe oraz kompleksowy program poprawy jakości obsługi pasażerów. Piotr zdobył również cenne doświadczenie w EY, gdzie budował i kierował Economic Strategy Team, a także doradzał przy transakcjach M&A. Prowadził szereg zaawansowanych projektów z zakresu data science w bankach komercyjnych (Raiffeissen Bank, Kredyt Bank) oraz instytucjach publicznych (Narodowy Bank Polski, Ministerstwo Finansów). Pełnił funkcję członka rady nadzorczej wielu spółek giełdowych, państwowych i komunalnych.
Piotr uzyskał tytuł doktora (2008) i doktora habilitowanego (2016) w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie obecnie jest profesorem nadzwyczajnym i kierownikiem Katedry Międzynarodowych Studiów Porównawczych. W swojej pracy naukowej koncentruje się na zastosowaniu zaawansowanych narzędzi machine learning do oceny wpływu polityki gospodarczej. Ma na swoim koncie szereg publikacji w prestiżowych czasopismach międzynarodowych, takich jak Journal of Economic Geography, Fiscal Studies, Economic Modelling i Applied Economics, na swoje badania pozyskał granty przekraczające 2 mln zł. Jako ekspert Narodowego Centrum Nauki i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego ewaluował projekty i jednostki badawcze, koordynował także prace nad strategią rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce.
W ramach działalności pro bono wspiera fundację Forum Obywatelskiego Rozwoju, pełnił również funkcję wiceprzewodniczącego Towarzystwa Ekonomistów Polskich, a także mentora w licznych programach akceleracyjnych dla startupów.
Tomasz Dreslerski
Enterprise Commercial Lead, Board Member, Microsoft Polska
Tomasz Dreslerski
Enterprise Commercial Lead, Board Member, Microsoft Polska
Tomasz Dreslerski objął stanowisko Enterprise Commercial Lead 1 listopada 2022 roku. Menedżer będzie odpowiedzialny za transformację biznesu z udziałem technologii Microsoft w sektorze największych przedsiębiorstw.
Tomasz Dreslerski jest doświadczonym menedżerem z ponad 20-letnią historią pracy w sektorze ubezpieczeń, telekomunikacji czy ICT. Przez lata odpowiadał za takie obszary jak zarządzanie i strategia, rozwój sprzedaży oraz doświadczenia klientów. Brał udział w wielu projektach z zakresu transformacji modeli biznesowych. Przez prawie 20 lat Dreslerski był związany z polskim oddziałem Orange, gdzie pełnił rolę m.in. Head of Mobile Bank, dyrektora finansowego w spółkach zależnych Grupy Orange (CFO), a ostatnio Enterprise Executive Directora.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, European School of Management (ESCP) oraz Insead.
Artur Drobiecki
VP of Sales, Limitless Technologies
Artur Drobiecki
VP of Sales, Limitless Technologies
Krzysztof Dyki
Prezes Zarządu, ComCERT S.A. Grupa Asseco
Przed objęciem funkcji Prezesa ComCERT S.A. był między innymi autorem oprogramowania dla organów państwowych objętego ochroną informacji niejawnych. Współpracował z urzędami administracji rządowej, organami rządowej administracji zespolonej oraz jednostkami sektora finansów publicznych, w tym państwowymi instytucjami publicznoprawnymi.
W latach 2016-2017 współtwórca i Członek Zarządu (CFO) spółki Aplikacje Krytyczne należącej do Ministerstwa Finansów, tworzącej analityczne systemy informatyczne wspomagające Administrację Podatkową i inne organy państwa w działalności karno-skarbowej oraz przeciwdziałaniu nieprawidłowościom finansowym. W latach 2017-2019 Wiceprezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych do spraw informatyzacji, odpowiedzialny za techniczne wdrożenie reformy emerytalnej w roku 2017 oraz realizację projektów: e-Składka, e-Akta i e-ZLA (elektronizacja zwolnień lekarskich).
Pełnił funkcję Członka Rady do Spraw Cyfryzacji powołanej przez Ministra Cyfryzacji, Członka Rady Naukowej NASK oraz Doradcy Komitetu Sterującego projektu e-Dowód – będąc powołanym łącznie przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministra Cyfryzacji oraz Ministra Zdrowia. W latach 2019-2021 pełnił funkcję doradcy Prezesów wybranych spółek Skarbu Państwa. Posiada uprawnienia biegłego sądowego z zakresu IT, inżynierii wstecznej, cyberbezpieczeństwa i praw autorskich w IT.
Łukasz Grala
Mentor, Futurolog, CEO TIDK
Uznany ekspert, legitymizujący się wieloletnim doświadczeniem w obszarze danych i zaawansowanej analityki, prezes TIDK. Propagator wiedzy na temat sztucznej inteligencji, pasjonat odkrywania wiedzy z danych. Doświadczony projektant rozwiązań analitycznych klasy korporacyjnej. Od wielu lat nagradzany za swoją aktywność wyróżnieniem Microsoft MVP Data Platform oraz MVP AI. Autor podcastu „Opór jest daremny, nadchodzi AI”, doświadczony prelegent.
Sławomir Grzelczak
Wiceprezes Zarządu, Biuro Informacji Kredytowej
Sławomir Grzelczak
Wiceprezes Zarządu, Biuro Informacji Kredytowej
Karol Jaroszewski
Dyrektor ds. innowacji i rozwoju w zakresie danych w Europie, Visa
Związany z Visa od ponad 7 lat. Jest współtwórcą projektu Visa Data Science Lab w Europie Środkowo-Wschodniej, którym kierował przez 4 lata. Aktualnie odpowiada za innowacje i rozwój w zakresie danych w Europie. Posiada również ponad 12 lat doświadczenia w bankowości. Specjalizuje się w wykorzystywaniu danych do tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań oraz wspierania decyzji biznesowych, zarówno w branży bankowej, jak i płatniczej. Karol, wraz z zespołem specjalistów Visa, pracuje nad rozwojem nowoczesnych technik wykorzystywania danych, szczególnie w zakresie budowania modeli, badania skłonności i predykcji.
Prywatnie także pasjonat danych. Ukończył Szkołę Główną Handlową na kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne.
Mariusz Jażdzyk
Author & Data Wizard, firstscore.io
Mariusz Jażdzyk
Author & Data Wizard, firstscore.io
Izabela
Karolczyk-Szafrańska
VP & Chief Marketing Officer, InPost Group
Izabela
Karolczyk-Szafrańska
VP & Chief Marketing Officer, InPost Group
W 2018 roku dołączyła do InPost Group jako dyrektor marketingu. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w marketingu, public relations, zarządzaniu i budowaniu CX – pozytywnych doświadczeń klienta z marką. Wcześniej związana z branżą rozrywkową jako dyrektor marketingu i PR w Cinema City i Cineworld Group. Doświadczenie marketingowe zdobywała również w Unilever pracując na markach takich jak Lipton, Amino, ponadto w spółce Bakalland oraz Kamis-Przyprawy. Obecnie zajmuje się rozwojem wszystkich marek Grupy InPost S.A.
Eryk Kłossowski
Ekspert ds. energetyki, Prezes Zarządu PSE w latach 2015-2023
Dyrektor Wykonawczy w Renegia Capital, deweloperze magazynów energii elektrycznej, źródeł odnawialnych oraz małych systemów dystrybucyjnych. W latach 2015-2023 był prezesem zarządu Polskich Sieci Elektroenergetycznych S.A. Od ponad 20 lat związany z branżą infrastruktury energetycznej i transportowej.
Przemysław Koch
Członek Zarządu, VeloBank
Przemysław Koch
Członek Zarządu, VeloBank
Doświadczony menadżer IT z wieloletnią praktyką zdobytą w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Pracował m.in. w Accenture, Kredyt Banku, Warcie oraz PKO BP. W tej ostatniej instytucji brał udział w procesie uruchomienia innowacyjnych rozwiązań m.in. bankowości mobilnej IKO, silnika do kalkulacji parametrów ryzyka zgodnych z metodą IRB czy systemu do obsługi transakcji opcyjnych.
Od 2017 roku był pełnomocnikiem ministra finansów ds. informatyzacji, gdzie nadzorował organizację IT Ministerstwa Finansów liczącą ponad 1,8 tys. pracowników. Stworzył oraz wdrożył strategię transformacji cyfrowej resortu finansów. Z sukcesem przeprowadził restrukturyzację inicjatyw oraz wdrożył szereg innowacji, w tym m.in. projekt e-podatki, Twój e-PIT. We wrześniu 2021 r. objął funkcję dyrektora Centralnego Ośrodka Informatyki, gdzie przeprowadził fuzję pionów rozwoju NASK oraz COI. Był odpowiedzialny za wdrożenie platformy e-płatności dla sektora publicznego, Centralnego Rejestru Pełnomocnictw i Upoważnień, zmianę charakteru aplikacji mObywatel czy Centralnego Rejestru Kierowców.
Po wybuchu wojny w Ukrainie poprowadził projekt PomagamUkrainie, w ramach którego dostosował rejestry państwowe do m.in. nadawania numerów PESEL i profili zaufanych.
dr Krzysztof Korus
Radca Prawny, Partner DLK Legal, Członek Rady The European Payment Institutions Federation
Dr Krzysztof Korus jest radcą prawnym, doktorem nauk prawnych i ekonomistą. Ekspert w zakresie usług płatniczych, prawa nowych technologii oraz prawa bankowego. Od 2015 co roku rekomendowany przez Chambers Europe w kategorii Banking & Finance („strong experience in banking regulatory matters”, „deep knowledge and long experience”). Pionier doradztwa regulacyjnego dla sektora fintech w Polsce. Doradzał m.in. we wdrożeniach PSD2 i otwartej bankowości, w kilkudziesięciu postępowaniach przed organami nadzoru nad rynkiem finansowym w Polsce i w Europie, w transakcjach M&A na rynku fintech, a także w sporach sądowych i arbitrażowych między instytucjami finansowymi. Uczestniczył w pracach najważniejszych branżowych grup roboczych dla sektora technologii finansowych, m.in. API Evaluation Group przy Komisji Europejskiej, zespołu Polish API, Zespołu roboczego ds. rozwoju innowacji finansowych (FinTech) przy KNF, strumienia „Blockchain i kryptowaluty” przy Ministerstwie Cyfryzacji w ramach programu „Od papierowej do cyfrowej Polski” oraz grupy roboczej przy RRRF ds. implementacji dyrektywy PSD. Współautor raportów „Study Impact of the PSD” oraz „Principles, Definitions and Model Rules of European Private Law” dla Komisji Europejskiej oraz członek rady programowej miesięcznika „Monitor Prawa Bankowego”. Członek European Payments Consulting Association, współpracował również z Polsko-Niemieckim Centrum Prawa Bankowego oraz London Economics. Autor kilkudziesięciu publikacji oraz analiz prawnych i komentarzy oraz prelegent na licznych wydarzeniach branżowych w Polsce, Europie, Ameryce, Azji. Zaangażowany w prace legislacyjne na poziomie polskim oraz unijnym.
Łukasz Krause
Dyrektor Pionu Cyfryzacji i IT, Medicover
Łukasz Krause
Dyrektor Pionu Cyfryzacji i IT, Medicover
Jarosław Królewski
Współprzewodniczący Rady Programowej Data Economy Congress, CEO/Founder, Synerise
Prezes Zarządu i założyciel Synerise jednej z najbardziej zaawansowanych spółek technologicznych na świecie w dziedzinie sztucznej inteligencji i big data o wartości ponad 100 mln euro, będącej laureatem licznych, prestiżowych nagród międzynarodowych i krajowych, takich jak np.: tytuł najszybciej rosnącej polskiej spółki technologicznej w Europie wg Financial Times 2022, tytuł najszybciej rosnącej spółki 2021,2022 wg Deloitte Fast 50 CE, tytuł partnera roku 2017, 2018, 2019 Microsoft; tytuł jednego z 30 najbardziej perspektywicznych przedsiębiorstw technologicznych na świecie wg EY; zwycięzcy KDD Cup 2021 – mistrzostw świata w dziedzinie sztucznej inteligencji, zwycięzcy Twitter RecSys 2021, zwycięzcy Rakuten Data Challenge 2020, zwycięzcy Booking.com Data Challenge 2021, laureata plebiscytu New Europe dla najbardziej innowacyjnych spółek w Europie, organizowanego przez Google, Res Publica i Financial Times; laureata nagrody specjalnej w konkursie EY Przedsiębiorca Roku 2018 za umiejętne łączenie pracy akademickiej z przedsiębiorczością, Poland AI Person of The Year 2019, Poland Digital Shaper 2018. Laureat Paszportu Prezydenta RP. W przeszłości stypendysta programów naukowych i sportowych na AGH, w młodości laureat m.in stypendium Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Od 2010 roku zajmuje stanowisko wykładowcy i pracownika naukowego na AGH w Krakowie (prowadząc zajęcia m.in. na Wydziale Humanistycznym AGH oraz Wydziale Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej), gdzie w wieku 23 lat współtworzył nagradzane kierunki studiów własnego autorstwa m.in takie jak Social Informatics, E-Economy (najbardziej innowacyjny kierunek studiów w Polsce w 2012 wg MNiSW – 1 mln PLN nagrody) czy Digital Marketing. W 2019 wyróżniony za osiągnięcia nagrodą „Absolwent AGH” – za pracę oraz osiągniecia już jako absolwent AGH. Jest również współpomysłodawcą studiów doktoranckich z dziedziny Data Science na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Mentor sieci Polskiego Funduszu Rozwoju, Członek Rady Fundacji „Platforma Przyszłości Przemysłu”. Ukończył dwa kierunki studiów (informatykę i socjologię), obecnie w trakcie interdyscyplinarnego doktoratu. Panelista i uczestnik wielu konferencji branżowych (World Economic Forum w Davos, Impact CEE, IDC Predictions, Futurecom), wykładowca gościnny na polskich i zagranicznych uniwersytetach oraz speaker międzynarodowych konferencji rządowych takich jak World Government Forum w Dubaju. Autor publikacji, w tym bestsellerowych ukazujących się w ramach Wydawnictwa Naukowego PWN. Pomysłodawca i twórca programu edukacyjnego AI Schools dla szkół i przedszkoli w zakresie sztucznej inteligencji. Fan piłki nożnej.
Na co dzień również współwłaściciel i prezes zarządu klubu piłkarskiego TS Wisła Kraków S.A.
Adrian Kurowski
Dyrektor Generalny, VISA w Polsce
Dyrektor Generalny Visa w Polsce, z ponad dziesięcioletnim stażem w organizacji (od 2011 roku). Na co dzień odpowiada za polski rynek i kształtuje relacje z wydawcami kart Visa – bankami i fintechami oraz z agentami rozliczeniowymi, którzy współpracują z firmami przyjmującymi płatności kartami, czyli sklepami. Wcześniej w firmie doradczej KPMG oraz w Polbank EFG. Absolwent Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie (obecnie Akademia Finansów i Biznesu Vistula).
W ramach hobby kolekcjonuje karty płatnicze. W jego klaserze znajduje się już ponad 250 egzemplarzy wydanych na jego imię i nazwisko. Interesuje się także aplikacjami mobilnymi, zastanawiając się, co można zrobić w nich lepiej i w sposób bardziej dopasowany do potrzeb użytkowników.
Michał Łukasiewicz
Członek Zarządu, Digital Fingerprints, Lider Strumienia Antyfraudowego
Michał Łukasiewicz
Członek Zarządu, Digital Fingerprints, Lider Strumienia Antyfraudowego
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, kierunku Bankowość i Finanse. Menedżer z szerokim doświadczeniem w sektorze bankowym w obszarze procesów kredytowych i ryzyka, a także we wdrażaniu projektów dotyczących strategii zarządzania ryzykiem. Od 2017 r. w Grupie BIK odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie centralnych platform antyfraudowych dla polskiego sektora finansowego. Szczególnie zaangażowany w onboarding nowych klientów do systemów, utrzymanie biznesu i jego efektywność. Lider obszaru usług antyfraudowych BIK, a od 17.11.2022 r. powołany w skład zarządu Digital Fingerprints S.A. Obecnie swoje kompetencje w zakresie nowych technologii oraz doświadczenie w zarządzaniu koncentrują się na upowszechnieniu rozwiązania Platformy Biometrii Behawioralnej oraz na rozwoju Digital Fingerprints – spółki w grupie BIK.
Jakub Mazur
Wiceprezydent Wrocławia
Od 2018 pierwszy Wiceprezydent Wrocławia odpowiedzialny za Departament Strategii i Rozwoju. Przedstawiciel miasta w stowarzyszeniach i instytucjach krajowych i międzynarodowych. Odpowiedzialny za tworzenie i implementacje dokumentów strategicznych dla miasta, aglomeracji i regionu w perspektywie 2050 roku. Zakres operacyjny: planowanie przestrzenne, architektura i budownictwo, konserwacja zabytków, rozwój gospodarczy, cyfryzacja, projekty energetyczne, zrównoważony rozwój, polityka odpadowa, nadzór nad kluczowymi spółkami miejskimi, współpraca z kluczowymi inwestorami, projekty inwestycyjne.
Łukasz Michalczyk
Chief Data Officer, Director of Data & Advanced Analytics Center, Link4
Łukasz Michalczyk
Chief Data Officer, Director of Data & Advanced Analytics Center, Link4
Od 2019 roku Chief Data Officer w LINK4, gdzie odpowiada za transformację firmy w Data Driven Company. Od ponad 13 lat zajmuje się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań opartych o zaawansowaną analizę danych. Przed LINK4 doświadczenie zdobywał w firmach Accenture oraz Schneider Electric, realizując projekty zarówno polskie, jak i międzynarodowe.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Marta Mikliszańska
Head of Group Public Affairs & ESG, Allegro
Marta Mikliszańska
Head of Group Public Affairs & ESG, Allegro
Włodzimierz Owczarczyk
Członek Zarządu nadzorujący Pion Operacji i Eksploatacji Systemów, Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Od 25 lat realizuje zadania w sektorze bankowym i w administracji publicznej w zakresie podnoszenia efektywności procesów. Specjalizuje się w realizacji przedsięwzięć legislacyjnych wdrażanych pod presją czasu.
W czasie pełnienia funkcji dyrektora Departamentu Rozwoju Usług IT kierował wdrożeniami kluczowych projektów realizowanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych, takich jak e-składka, e-akta, EESSI, rozbudową platformy PUE oraz wdrożeniem usługi sektora e-administracji e-ZLA.
Od listopada 2019 roku jako członek zarządu ZUS nadzoruje pion IT. Strategicznym projektem przez niego realizowanym i nadzorowanym jest Polski Bon Turystyczny oraz obsługa Tarczy antykryzysowej. W styczniu 2022 roku wdrożył realizację projektów systemowego wsparcia rodzin, tj. Dobry Start (300+), 500+, Rodzinny Kapitał Opiekuńczy a także Dodatek Żłobkowy”.
Marcin Palka
Specjalista ds Smart City i danych wizyjnych, OKE Poland
Marcin Palka jest ekspertem w zakresie systemów i projektów z obszaru Smart City oraz Big Data, w szczególności systemów monitoringu oraz inteligentnych analityk obrazu. Od ponad trzech lat współpracuje z firmą OKE Poland, wspólnie pisząc strategię smart city na nowo, czego efektem są systemy Civileo Smart City oraz SPIN AI.
Z branżą IT związany jest od ponad 20 lat. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu – Master of Business Administration. Ma ponad 15 letnie doświadczenie w prowadzeniu dużych projektów z zakresu GIS, ERP, Smart City, infrastruktury oraz dedykowanych rozwiązań software.
Wykłada w Wyższej Szkole Bankowej w zakresie Zarządzania Projektami. Jest posiadaczem licznych certyfikatów – m.in. poświadczenia bezpieczeństwa osobowego (ABW) do poziomu ŚCIŚLE TAJNE oraz Audytora ISO 2000.
Jaromir Pelczarski
CIO, Alior Bank
Jaromir Pelczarski – CIO, ekspert z obszaru cyfrowych transformacji, bankowości i fintech. Dołączył do Alior Banku po doświadczeniach w Accenture w charakterze lidera praktyki chmurowej dla sektora finansowego. Od 2011 roku związany był z BNP Paribas Bank Polska. Od listopada 2018 roku, w randze wiceprezesa banku, odpowiadał m.in. za obszar nowych technologii, bezpieczeństwa i zarządzania zmianą. Wcześniej w strukturach BGŻ BNP Paribas pełnił funkcję dyrektora operacyjnego. W latach 2003 – 2011 związany był z Fortis Bankiem.
W 2020 roku Jaromir Pelczarski został uhonorowany tytułem „Lidera Cyfryzacji Sektora Bankowego” przez Kapitułę Kongresu Forum Technologii Bankowych. Jako członek stowarzyszenia Aniołów Biznesu „Sterling Angels” jest także zaangażowany w rozwój środowiska startupów.
Jaromir Pelczarski jest absolwentem AGH, a także Uniwersytetu Bristolskiego i studiów MBA na francuskiej uczelni technicznej Ecole des Ponts ParisTech.
Michał Potoczek
Prezes Zarządu, Operator Chmury Krajowej
Współtwórca Chmury Krajowej, spółki technologicznej, której celem jest pobudzanie innowacyjności przez upowszechnianie rozwiązań chmurowych w polskich przedsiębiorstwach i administracji publicznej. W ciągu półtora roku od powołania OChK kierowany przez niego zespół wynegocjował porozumienia o strategicznym partnerstwie z Google i Microsoft, skutkujące wielomiliardowymi inwestycjami globalnych dostawców chmury publicznej w nowoczesną infrastrukturę chmurową w Polsce.
Wcześniej przez blisko 15 lat menedżer związany z międzynarodowymi firmami z sektora IT. Bezpośrednio przed rozpoczęciem budowy OChK pracował dla DXC Technology, wyspecjalizowanej w transformacji cyfrowej, niezależnej firmy dostarczającej usługi IT w modelu end-to-end. W Hewlett Packard Enterprise odpowiadał m.in za uwieńczone sukcesem wdrożenie platformy bankowości mobilnej w największym polskim banku, a także za transformację systemu BLIK do modelu międzybankowego.
Sylwia Pyśkiewicz
Prezes Zarządu, Equinix
Sylwia Pyśkiewicz
Prezes Zarządu, Equinix
Jest uznaną liderką transformacji biznesowej w Polsce. Założyła Payback, jeden z największych programów lojalnościowych w Europie, zanim został on przejęty przez American Express w 2011 roku w ramach wielomilionowej
transakcji. Posiada bogate doświadczenie w rozwijaniu oraz wdrażaniu transformacji cyfrowej dla wielu klientów biznesowych w Europie.
Edyta Sadowska
Prezes i Dyrektor Generalna, Canal+ Polska
Prezes z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na wysokich stanowiskach kierowniczych w dużych organizacjach. Obecnie Prezes i Dyrektor Generalna CANAL+ Polska w szczególności odpowiedzialna za strategiczną transformację tradycyjnej telewizji płatnej do Internetu (IPTV i OTT). Wcześniej związana z Ringier Axel Springer Polska na stanowisku Prezesa Zarządu, gdzie z sukcesem przeprowadziła cyfrową transformację segmentu prasy do Internetu i poszerzyła znacząco biznes o nowe cyfrowe źródła dochodu. Wizjonerka i liderka o wysokich umiejętnościach w zarządzaniu dużymi i złożonymi zespołami ludzi, z wysoką umiejętnością motywowania i rozwoju zespołów przy jednoczesnej maksymalizacji wskaźników finansowych.
Anna Sakowicz
CDO, Yotta by Publicis Groupe
Związana z rynkiem komunikacji marketingowej od 2000 roku. W 2013 r. dołączyła do Starcom Mediavest Group jako Chief Digital Officer, wraz z powstaniem Grupy Publicis w 2016 roku objęła stanowisko Chief Digital, Data&Analytics Officera.
Obecnie jako Chief Data & Analytics Officer i członek zarządu całej Publcis Groupe w Polsce, czuwa nad rozwojem kompetencji z obszaru analityki, badań, business intelligence, technologii oraz strategii danych. Swoją pracę zawodową rozpoczęła w domu mediowym Mindshare (GroupM).
Od 2014 roku jest wiceprzewodniczącą Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od kilkunastu lat jest wykładowczynią Szkoły Głównej Handlowej, stałą prelegentką najważniejszych konferencji i warsztatów branżowych oraz jurorką w konkursach reklamowych (Mixx Awards Polska i Europe, Effie)
W 2011 roku otrzymała tytuł „Człowieka roku” branży internetowej przyznawany przez Internet Advertising Bureau (IAB). W 2016 r. znalazła się wśród finalistek konkursu Bizneswoman Roku.
Z wykształcenia jest ekonomistką, absolwentką kierunku Finanse i Bankowość oraz Podyplomowych Studiów Marketingu i Strategii Marketingowych SGH. Ukończyła liczne szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji managerskich i przywódczych („Management” ICAN Institute, „Maestro – orchestrating Client Value” – WPP Executive Development oraz „Leadership Academy” – Center for Leadership).
Andre Steyn
Practice Lead - Digital Compliance snd IT Analytics Solutions, Veritas Technologies
Andre Steyn
Practice Lead - Digital Compliance snd IT Analytics Solutions, Veritas Technologies
André dołączył do firmy Veritas w 2007 roku jako trener techniczny i konsultant dla rodziny produktów Enterprise Vault. Zajmował różne stanowiska związane z obsługą i rozwojem technicznym do 2018 roku, kiedy to dołączył do Zespołu ds. inżynierii sprzedaży jako specjalista ds. zgodności cyfrowej dla znacznej części regionu EMEA.
W międzyczasie został specjalistą ds. rozpoznawania dowodów elektronicznych (eDiscovery) i RODO, skupiając się na wymaganiach regulacyjnych klientów.
Obecnie André wspiera społeczność techniczną w regionie EMEA i APJ na stanowisku kierownika ds. procedur działu Veritas Insights, którego zakres obejmuje produkty z rodziny Enterprise Vault, EV.cloud, Data Insight, eDiscovery Platform i Aptare.
Petter Sveum
Distinguished Engineer & Solution Lead for Information Availability EMEA, Veritas
Petter Sveum
Distinguished Engineer & Solution Lead for Information Availability EMEA, Veritas
Petter has been designing and building storage, data protection, high availability, and disaster recovery solutions for over 20 years. He started working with Veritas in 2001 and now serves as the Chief Architect for the International (EMEA & APJ) region, engaging with a broad range of customers and partners, advising on best practices for data protection, service resiliency, and digital compliance, while they progress on their journey of digital transformation and cloud adoption.
Łukasz Świerżewski
Członek Zarządu, Polska Agencja Prasowa
Łukasz Świerżewski
Członek Zarządu, Polska Agencja Prasowa
Łukasz Świerżewski – obecnie członek zarządu Polskiej Agencji Prasowej. W latach 2016-2018 dyrektor Biura Komunikacji i Promocji Ministerstwa Finansów. W latach 2013 – 2016 związany był z PKO BP, gdzie pełnił funkcję dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznika Prasowego. W latach 1999-2004 był dziennikarzem „Pulsu Biznesu”; pracował też jako zastępca redaktora naczelnego „Harvard Business Review Polska” i dyrektor ICAN Research. Jest doktorem ekonomii i wykładowcą SGH.
Karim Sylla
Dyrektor Analityki & Data Science, Żabka Polska
W Grupie Żabka od 2019 odpowiedzialny jest za wdrażanie kultury opartej na danych oraz realizację misji „nadawania sensu danym”, w ramach której wspiera wszystkie obszary biznesu przy podejmowaniu kluczowych decyzji. Zarządza centrum kompetencji analitycznych skupiających ok. 30 osób w rolach: Data Scientist’ów, BI Developerów, Data Insight Analityków i Inżynierów ML realizujących innowacyjne projekty analityczne oraz promujących dobre praktyki w ramach społeczność analitycznej w Grupie Żabka. Stale pielęgnuje swoją pasję do wizualizacji danych oraz wyciągania z nich wniosków a także do nowoczesnych narzędzi BI & AI.
Doświadczenie zdobył pracując kilkanaście lat w międzynarodowych koncernach w obszarach Controllingu, Finansów i Analityki. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Studiów Podyplomowych na Wydziale Informatyki Politechniki Poznańskiej oraz Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
prof. dr hab. inż. Andrzej Szarata
Rektor, Politechnika Krakowska
prof. dr hab. inż. Andrzej Szarata
Rektor, Politechnika Krakowska
prof. dr hab. inż. Andrzej Szarata, Rektor Politechniki Krakowskiej. W latach 2016-2023 dziekan Wydziału Inżynierii Lądowej PK. W 2006 roku obronił pracę doktorską dotyczącą oceny efektywności parkingów przesiadkowych P&R a w roku 2013 opublikował monografię habilitacyjną dotyczącą modelowania podróży wzbudzonych. Jest członkiem m.in. Rady Naukowej Instytutu Kolejnictwa, Instytutu Techniki Budowlanej, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz Metra Warszawskiego. Autor ponad 100 publikacji naukowych, obejmujących swym zakresem problematykę modelowania podróży i prognozowani ruchu ze szczególnym uwzględnieniem rozbudowy połączeń kolejowych, budowy i eksploatacji modeli symulacyjnych systemu transportowego, badań i analiz ruchu, zachowań komunikacyjnych i problematyki parkowania. Jest autorem lub współautorem ponad 300 prac projektowych (również współfinansowanych przez UE).
Błażej Szczecki
Wiceprezes Zarządu, Bank Pekao SA
Wiceprezes Zarządu Banku, nadzoruje Pion Technologii i Operacji
Od 2004 roku związany zawodowo z Grupą Kapitałową Pekao S.A. W latach 2018-2021 pełnił funkcje Pełnomocnika Zarządu ds. Transformacji, a następnie również Pełnomocnika Zarządu ds. Strategii, odpowiedzialny m.in. za nadzór nad transformacją cyfrową i operacyjną oraz za kierowanie pracami nad Strategią Banku. W latach 2017-2018 kierował Pionem Transformacji i Usług w Banku zarządzając m.in. IT Operacjami. W latach 2010-2017 na stanowisku Członka Zarządu Pekao Leasing odpowiadał m.in. za IT, Operacje, Ubezpieczenia, Obsługę Klienta.
W latach 2004-2010 pełnił funkcje kierownicze w Pionie Bankowości Korporacyjnej, w tym uczestniczył w pracach przygotowujących do połączenia Banku Pekao z Bankiem BPH. Zanim dołączył do Pekao pracował w firmie doradczej McKinsey we Frankfurcie nad Menem w Niemczech, był pracownikiem naukowym na uniwersytetach we Frankfurcie nad Odrą i w Giessen w Niemczech, zdobył również doświadczenie zawodowe w Dresdner Banku.
Od 2017 roku pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Centrum Kart S.A. Od 2017 roku do sierpnia 2020 roku zasiadał z Radzie Nadzorczej Pekao Financial Services Sp. z o.o. pełniąc funkcję Zastępcy Przewodniczącego oraz Sekretarza Rady Nadzorczej. Ponownie został powołany do Rady Nadzorczej Pekao Financial Services Sp. z o.o. w marcu 2021 roku i obecnie pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej spółki.
Posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych, jest także absolwentem wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Europejskiego Viadrina we Frankfurcie nad Odrą. Ukończył szereg krajowych
i zagranicznych szkoleń i programów, m.in. Unifuture we współpracy z Institute for Management Development (IMD) w Lozannie w Szwajcarii.
Karol Tokarczyk
Analityk, Polityka Insight
Karol Tokarczyk jest analitykiem do spraw gospodarki cyfrowej w zespole Polityki Insight. Był dziennikarzem Informacyjnej Agencji Radiowej Polskiego Radia, gdzie relacjonował najważniejsze wydarzenia gospodarcze i biznesowe. Absolwent historii oraz podyplomowych studiów Mechanizmy Funkcjonowania Strefy Euro na Uniwersytecie Zielonogórskim.
Aleksandra Trojanowska
Sustainability Transformation Lead, Associate Director, Colliers
Aleksandra Trojanowska jest ekspertką z 15-letnim doświadczeniem w zakresie strategii zielonej transformacji, dekarbonizacji i raportowania zrównoważonego rozwoju. Jest autorką dwóch raportów poświęconych tej tematyce: „Nie ma dekarbonizacji bez digitalizacji” i „7 emerging trends in ESG” oraz licznych artykułów tematycznych. Do realizowanych przez nią projektów należą m.in. Program Zrównoważonej Transformacji Grupy Colliers oraz strategia dekarbonizacji Grupy ORLEN. Jest też autorką licznych strategii korporacyjnych wiodących przedsiębiorstw użyteczności publicznej i energetycznych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Aleksandra jest członkinią stowarzyszenia międzynarodowych audytorów finansowych ACCA. Ukończyła programy menadżerskie na uniwersytetach Sloan MIT, INSEAD, Kellogg i Stanford. Aktywnie dzieli się wiedzą na tematy zrównoważonej transformacji na rozmaitych wydarzeniach m.in. ACCA, PIBR i konferencjach branżowych w Polsce, Londynie i Mediolanie.
Leonid Venglinski
System Engineer, Customer Support & Technology Solutions, Veritas Technologies LLC
Leonid Venglinski
System Engineer, Customer Support & Technology Solutions, Veritas Technologies LLC
Szymon Wałach
Współprzewodniczący Rady Programowej Data Economy Congress, Wiceprezes Zarządu, InPost
Anna Wierzbicka
Dyrektor Wydziału Kształtowania Środowiska w Departamencie Ekologii i Klimatu, Urząd Miasta Łodzi
Absolwentka Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Informatyka i Ekonometria. Od początku swojej drogi zawodowej zdobywała doświadczenie kierując miejskimi i międzynarodowymi projektami jak: Enter.Hub, a obecnie European Climate Pact. Od 2018 roku doktor nauk ekonomicznych. W latach 2014-2017 Zastępca Kierownika projektu Expo International 2022, a od 2018 Zastępca Kierownika Projektu Expo Horticultural 2029 w Urzędzie Miasta Łodzi. Od 2019 Dyrektor Wydziału Kształtowania Środowiska w Urzędzie Miasta Łodzi.
Robert Woźniak
CEO, Elitmind
Robert Woźniak
CEO, Elitmind
Robert to doradca strategiczny i wizjoner z głową pełną pomysłów. Wierzy, że wartościowe rozwiązanie powinno wychodzić poza bieżące potrzeby klienta, odkrywając nowe możliwości drzemiące w danych. W zespole ceni kreatywność i zaangażowanie.
Ekspert z dziedziny architektury danych z doświadczeniem w wielu obszarach biznesowych. Obecnie zaangażowany w strategiczne projekty Elitmind.
Fascynują go technologie chmurowe oraz możliwości wykorzystania uczenia maszynowego oraz sztucznej inteligencji w analityce danych.
Marta Wrochna-Łastowska
Członkini Zarządu, CFO, Grupa Żabka
Marta Wrochna-Łastowska
Członkini Zarządu, CFO, Grupa Żabka
Od stycznia 2021 roku zarządza zespołem odpowiadającym za bezpieczeństwo ekonomiczne i obsługę finansową oraz wsparcie analityczne działalności operacyjnej. Na wcześniejszym stanowisku jako Dyrektor Finansowa odpowiadała za efektywne i skuteczne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, planowanie i prognozowanie, obszar skarbu, związany z analizami biznesowymi oraz audytem wewnętrznym. Doświadczenie zawodowe zdobyła m.in. podczas wieloletniej pracy w Ernst & Young Corporate Finance w Polsce i za granicą. Absolwentka Finansów i Rachunkowości oraz Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada tytuł ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).
Joanna Wziątek
Senior Security Engineer, Tenable
He has more than 15 years of working experience in cybersecurity gained in Polish and international companies. She currently works as a Senior Security Engineer at Tenable, where she designs, consults and implements risk and vulnerability management programs, ICS/OT security and cloud security projects. She holds a M.Sc. in computer science. She also completed a PhD program in computer science and postgraduate studies in Cloud Security at the University of Maryland. In 2022, she completed a certified postgraduate program in cyber security at the Massachusetts Institute of Technology (MIT). She is a public speaker, an academic lecturer and a member of ISSA Poland. She is a host and producer of “Cyberbezpieczni” podcast (eng.: CyberSecure).
Tomasz Wyszyński
Chief Data & Analytics - Europe, CIS, Turkey & Iran, Danone
Tomasz Wyszynski is an experienced, strategic data, analytics & AI leader with 15+ years of experience across many industries (consumer goods, energy management, industrial automation, retail). He has worked across several different domains (sales, marketing, supply chain, pricing, finance, HR) leveraging data & AI to drive large-scale business transformation in 60+ countries. He pioneered several AI-driven data products, incl. some of the first AI-based assistants in B2B industry. He is a big advocate of Product Thinking & Agile with laser-sharp focus on quality assurance. In his work, he contributes to fighting fake news and explores the frontiers of AI.