Uczestnicy spotkania debatowali nad ostatecznym kształtem agendy, która dostępna jest już na stronie internetowej Data Economy Congress. Podczas tegorocznej edycji poruszone zostaną kluczowe zagadnienia związane z zarządzaniem danymi, transformacją cyfrową i wdrażaniem najnowszych technologii. Uczestnicy będą debatować nad strategią skalowalności przedsiębiorstw oraz wyzwaniami technologicznymi, w tym rolą sztucznej inteligencji i Przemysłu 5.0. Kongres podejmie także tematy związane z cyfrową tożsamością, cyberbezpieczeństwem oraz zrównoważonym rozwojem, podkreślając znaczenie etycznych praktyk i odpowiedzialności w zarządzaniu danymi.
W spotkaniu udział wzięli m.in.:
- dr Mariusz Cholewa, Przewodniczący Komitetu CDOs i CIOs, CEO BIK & President ACCIS
- Karolina Henzel , Data Enablement Tribe Lead, T-Mobile
- Marcin Choiński, AI and Data Director, TVN Warner Bros Discovery
- Luiza Pawela Dyrektor Działu Big Data, Agora SA
- Marek Wilczewski, Managing Director of Information, Data & Analytics Management, Grupa PZU
- Tomasz Wyszyński, Chief Data & Analytics – Europe, CIS, Turkey & Iran, Danone
- Marzena Wiszniewska, Data Governance Head, Citi Handlowy
- Robert Wójcicki , CDO, Adamed Pharma S.A.
- Witold Kulpiński, Dyrektor Skuteczności Ekonomicznej, Auchan
- Renata Bratkowska, Chief Data Officer, Grupa NEUCA
- Łukasz Krause, Dyrektor Pionu Cyfryzacji i IT, Medicover
Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane kadrze menedżerskiej oraz zarządom firm. Więcej na www.mmcpolska.pl.