Korzyści reprezentacyjne:
- Merytoryczny udział przedstawiciela Partnera w wydarzeniu » udział w wybranym, ustalonym z Organizatorem panelu dyskusyjnym » możliwość przygotowania prezentacji / case study w wybranej formule
- Przystąpienie przedstawiciela Partnera do Rady Programowej kongresu oraz udział w jej zamkniętych posiedzeniach
Korzyści marketingowe:
- Logotyp w materiałach wydarzenia: mailingi
- Możliwość ekspozycji marki podczas wydarzenia:
- główne ekrany, telewizory LCD
- ścianki, stoiska, materiały, gadżety, hostessy
Korzyści medialne:
- Możliwość umieszczenia materiału przygotowanego przez Partnera w newsroomie wydarzenia
- Promocja w mediach społecznościowych
- Dedykowane mailingi
Korzyści dodatkowe:
- Match-making – system dedykowanego networkingu ze wskazanymi uczestnikami wydarzenia, z zaangażowaniem opiekuna ze strony organizatora
Kontakt w sprawie współpracy
Tomasz Petruk
Vice Director of Business Development Department
Senior Project Manager
kom: +48 883 784 084
e-mail:t.petruk@mmcpolska.pl