Informacje techniczne dla uczestników
Informacje techniczne dla uczestników
Informacje techniczne dla uczestników:
- Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting, prosimy o sprawdzenie przed rozpoczęciem warsztatów, czy na Państwa sprzęcie nie ma blokady platformy. Jeśli tak, konieczny będzie kontakt z osobą odpowiedzialną za kwestię IT w Państwa firmie.
- Zalecamy korzystanie z przeglądarek: Google Chrome lub Mozilla Firefox.
- Państwa mikrofon i kamera będą domyślnie wyłączone. W przypadku chęci zadania pytania, prosimy o informację na czacie, a mikrofon zostanie włączony. Komunikacja z innymi uczestnikami oraz prelegentami możliwa będzie również poprzez chat, który znajduje się po prawej stronie ekranu.
- Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy techniczne (np. brak dźwięku lub obrazu), prosimy najpierw spróbować zamknąć kartę wydarzenia i dołączyć ponownie do pokoju warsztatowego.
- Jeśli problemy techniczne nadal będą występować, prosimy o kontakt z koordynatorką techniczną wydarzenia. Dane kontaktowe: +48 575 300 528 lub e-mail: z.bernat@mmcpolska.pl.
Instrukcja logowania:
- 1. Po wejściu w link otworzy się pokój szkoleniowy. W wyznaczone pola prosimy wpisać pełne imię, pełne nazwisko, nazwę firmy oraz adres mailowy, na który przesłaliśmy link do logowania. Podkreślamy, że podanie niepełnych lub nieprawdziwych danych uniemożliwi uczestnictwo w wydarzeniu. Dodatkowo, o ewentualnej zmianie uczestnika wydarzenia należy nas poinformować przed jego rozpoczęciem.
- 2. Po wpisaniu wszystkich wymaganych przez platformę ClickMeeting danych, prosimy o kliknięcie aktywnego przycisk Rejestruj.
- 3. Na skrzynkę mailową ClickMeeting wyśle automatyczną wiadomość Znajduje się w niej aktywny przycisk Oglądaj teraz, który przekieruje Państwa do wydarzenia. Jeżeli przycisk nie działa, należy skopiować i wkleić do przeglądarki link znajdujący się za napisem: Skopiuj i wklej do przeglądarki następujący link. (Jeśli automatycznego maila z platformy ClickMeeting nie ma w Państwa skrzynce odbiorczej, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM)
- 4. Dołączyliście Państwo do wydarzenia, życzymy udanych warsztatów.
- 5. Jeśli pojawią się problemy na powyższych etapach logowania, prosimy o kontakt pod numerem: 575 300 528.
Dzień I, 24 października 2024 r.
8:45 Rejestracja Uczestników
9:00 AI Act - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie
ustanowienia zharmonizowanych przepisów dotyczących sztucznej inteligencji
- Główne założenia oraz wykorzystanie sztucznej inteligencji zgodnie z wytycznymi
- Wdrożenie i zakres stosowania Rozporządzenia AI Act
- Kategorie systemów AI według poziomu ryzyka
- Instytucja do nadzoru nad sztuczną inteligencją
- Odpowiedzialność podmiotów gospodarczych – adaptacja
do nowych regulacji - Wpływ AI Act na rozwój technologii i innowacji
dr Michał Mostowik
Deloitte Legal
Mateusz Ordyk
Deloitte Legal
10:30 Przerwa
10:40 Wyzwania związane z przetwarzaniem danych osobowych i nieosobowych w erze
sztucznej inteligencji
- Bezpieczeństwo i prywatność danych
- Odpowiedzialność za wykorzystywane dane
- Ochrona danych osobowych a AI Act: punkty styczne i rozbieżności
- RODO, Data Act a AI – zgodność z regulacjami ochrony danych
- Narzędzia i techniki zabezpieczania danych
- Rola Europejskiej Rady Ochrony Danych (EROD) w kontekście AI Act
Daria Rutecka
Schoenherr Attorneys at Law
12:10 Przerwa lunchowa
13:00 AI compliance - jak zarządzać ryzykiem i zapewnić zgodność z prawem
- Jak wykazać zgodność z przepisami
- Strategie zarządzania ryzykiem związanym z AI
- Prawne konsekwencje – odpowiedzialność za działania AI
- Wyzwania i etyka – wytyczne dla stosowania AI w biznesie
Łukasz Łyczko
PwC Legal
14:30 Przerwa
14:40 Wykorzystanie sztucznej inteligencji w cyberbezpieczeństwie
- Narzędzia AI stosowane w cyberbezpieczeństwie
- Przyszłość AI w cyberbezpieczeństwie – trendy i prognozy
- Wyzwania związane z wykorzystaniem AI w cyberbezpieczeństwie
- Transformacja cyberbezpieczeństwa dzięki integracji AI z NIS 2
Maciej Leszczak
Exclusive Networks Poland
16:10 Zakończenie I dnia
Dzień II, 25 października 2024 r.
8:45 Rejestracja Uczestników
9:00 Kluczowe aspekty umów na rozwiązania AI
- Jak przygotować polityki zakupowe, polityki kontraktowania?
- Ogólna charakterystyka umów IT i umów dot. AI
- Kluczowe różnice pomiędzy klasycznymi umowami IT a umowami dot. AI
- Prawidłowa konstrukcja umów na linii zamawiający
- Wpływ nowych przepisów AI Act na kształtowanie umów
- Przegląd najczęstszych błędów popełnianych przy zawieraniu umów AI
Ewa Knapińska
LBKP
Mateusz Borkiewicz
LBKP
10:30 Przerwa
10:40 Prawo autorskie związane z tworzeniem, rozwojem i wykorzystaniem systemów sztucznej inteligencji
- Odpowiedzialność za naruszenia praw autorskich popełnione przez AI
- Implikacje dla ochrony prawnej dzieł generowanych przez AI
- Zagrożenia związane z implementacją systemów AI w codziennych operacjach
- Konflikty prawne i rozwiązania w praktyce – case study
Joanna Kieszek
Kancelaria Radcy Prawnego Joanna Kieszek
12:10 Przerwa lunchowa
13:00 Dobre praktyki wdrażania AI w przedsiębiorstwach - przykłady udanych wdrożeń sztucznej inteligencji w różnych branżach
- Wyzwania i możliwości związane z wdrażaniem sztucznej inteligencji w przedsiębiorstwach
- Korzyści płynących z wdrożenia AI – wzrost wydajności, redukcja kosztów i zwiększenie konkurencyjności
- Wyzwania, czyli z czym przyjdzie nam się zmierzyć w najbliższym czasie
- Dostępne narzędzia i platformy AI dla firm
dr Łukasz Borowiecki
10 Senses
Marek Zieliński
10 Senses
14:30 Zakończenie II dnia
aktualizacja 13.08.2024
Opis szkolenia
- Czas trwania: 12 godzin (w podziale na dwa dni)
- Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w naszym projekcie
- W programie szkolenia omawiane będą praktyczne case-studies z zakresu gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych w różnych sektorach gospodarki
- Szkolenie będzie nagrane, abyście mogli utrwalić wiedzę
- Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla zarządów jak i dyrektorów, czy specjalistów. Wiedza, którą chcemy się podzielić jest szeroka, a business casy dotyczą różnych elementów funkcjonowania branży.
Projekt powstał we współpracy organizacji, którym zależy na rozwoju Data Economy w Polsce. W dzisiejszym świecie sukces w każdej branży zależy od umiejętności efektywnego zarządzania danymi, które są centralnym elementem napędzającym wzrost, innowacje i efektywność organizacji.
Jako organizatorzy chcemy edukować, szkolić, rozmawiać o potencjale i tworzeniu nowych modeli biznesowych w zakresie gromadzenia, przetwarzania
i wykorzystywania danych.
Partnerzy
**) Bilet na szkolenie nie uprawnia do udziału w Data Economy Congress
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
- W przypadku rezygnacji do dn. 09.09.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 09.09.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W AI compliance – bezpieczne wdrożenie i zarządzanie rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:
-
2395 zł + 23% VAT do 09.09.2024 r.
-
2795 zł + 23% VAT do 02.10.2024 r.
-
3195 zł + 23% VAT po 02.10.2024 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 24.10.2024 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Wydarzeniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem AI compliance – bezpieczne wdrożenie i zarządzanie rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.
§3
Płatność i rezygnacja
- Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
- Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
- Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
- Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
- W przypadku rezygnacji do dn. 09.09.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 09.09.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
- W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
- W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
- Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
- Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
- Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.