Informacje techniczne dla uczestników

Informacje techniczne dla uczestników:

  • Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting, prosimy o sprawdzenie przed rozpoczęciem warsztatów, czy na Państwa sprzęcie nie ma blokady platformy. Jeśli tak, konieczny będzie kontakt z osobą odpowiedzialną za kwestię IT w Państwa firmie.
  • Zalecamy korzystanie z przeglądarek: Google Chrome lub Mozilla Firefox.
  • Państwa mikrofon i kamera będą domyślnie wyłączone. W przypadku chęci zadania pytania, prosimy o informację na czacie, a mikrofon zostanie włączony. Komunikacja z innymi uczestnikami oraz prelegentami możliwa będzie również poprzez chat, który znajduje się po prawej stronie ekranu.
  • Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy techniczne (np. brak dźwięku lub obrazu), prosimy najpierw spróbować zamknąć kartę wydarzenia i dołączyć ponownie do pokoju warsztatowego.
  • Jeśli problemy techniczne nadal będą występować, prosimy o kontakt z koordynatorką techniczną wydarzenia. Dane kontaktowe: +48 575 300 528 lub e-mail: z.bernat@mmcpolska.pl.

Instrukcja logowania:

  • 1. Po wejściu w link otworzy się pokój szkoleniowy. W wyznaczone pola prosimy wpisać pełne imię, pełne nazwisko, nazwę firmy oraz adres mailowy, na który przesłaliśmy link do logowania. Podkreślamy, że podanie niepełnych lub nieprawdziwych danych uniemożliwi uczestnictwo w wydarzeniu. Dodatkowo, o ewentualnej zmianie uczestnika wydarzenia należy nas poinformować przed jego rozpoczęciem.
  • 2. Po wpisaniu wszystkich wymaganych przez platformę ClickMeeting danych, prosimy o kliknięcie aktywnego przycisk Rejestruj.
  • 3. Na skrzynkę mailową ClickMeeting wyśle automatyczną wiadomość Znajduje się w niej aktywny przycisk Oglądaj teraz, który przekieruje Państwa do wydarzenia. Jeżeli przycisk nie działa, należy skopiować i wkleić do przeglądarki link znajdujący się za napisem: Skopiuj i wklej do przeglądarki następujący link. (Jeśli automatycznego maila z platformy ClickMeeting nie ma w Państwa skrzynce odbiorczej, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM)
  • 4. Dołączyliście Państwo do wydarzenia, życzymy udanych warsztatów.
  • 5. Jeśli pojawią się problemy na powyższych etapach logowania, prosimy o kontakt pod numerem: 575 300 528.
Dzień 1
Dzień 2

Dzień I, 24 października 2024 r.

8:45 Rejestracja Uczestników

9:00 AI Act - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie
ustanowienia zharmonizowanych przepisów dotyczących sztucznej inteligencji

  • Główne założenia oraz wykorzystanie sztucznej inteligencji zgodnie z wytycznymi
  • Wdrożenie i zakres stosowania Rozporządzenia AI Act 
  • Kategorie systemów AI według poziomu ryzyka
  • Instytucja do nadzoru nad sztuczną inteligencją
  • Odpowiedzialność podmiotów gospodarczych – adaptacja
    do nowych regulacji
  • Wpływ AI Act na rozwój technologii i innowacji

dr Michał Mostowik

Deloitte Legal

Mateusz Ordyk

Deloitte Legal

10:30 Przerwa

10:40 Wyzwania związane z przetwarzaniem danych osobowych i nieosobowych w erze
sztucznej inteligencji

  • Bezpieczeństwo i prywatność danych 
  • Odpowiedzialność za wykorzystywane dane
  • Ochrona danych osobowych a AI Act: punkty styczne i rozbieżności
  • RODO, Data Act a AI – zgodność z regulacjami ochrony danych
  • Narzędzia i techniki zabezpieczania danych
  • Rola Europejskiej Rady Ochrony Danych (EROD) w kontekście AI Act

Daria Rutecka

Schoenherr Attorneys at Law

12:10 Przerwa lunchowa

13:00 AI compliance - jak zarządzać ryzykiem i zapewnić zgodność z prawem

  • Jak wykazać zgodność z przepisami
  • Strategie zarządzania ryzykiem związanym z AI
  • Prawne konsekwencje – odpowiedzialność za działania AI
  • Wyzwania i etyka – wytyczne dla stosowania AI w biznesie

Łukasz Łyczko

PwC Legal

14:30 Przerwa

14:40 Wykorzystanie sztucznej inteligencji w cyberbezpieczeństwie

  • Narzędzia AI stosowane w cyberbezpieczeństwie
  • Przyszłość AI w cyberbezpieczeństwie – trendy i prognozy
  • Wyzwania związane z wykorzystaniem AI w cyberbezpieczeństwie
  • Transformacja cyberbezpieczeństwa dzięki integracji AI z NIS 2

Maciej Leszczak

Exclusive Networks Poland

16:10 Zakończenie I dnia

Dzień II, 25 października 2024 r.

8:45 Rejestracja Uczestników

9:00 Kluczowe aspekty umów na rozwiązania AI

  • Jak przygotować polityki zakupowe, polityki kontraktowania?
  • Ogólna charakterystyka umów IT i umów dot. AI
  • Kluczowe różnice pomiędzy klasycznymi umowami IT a umowami dot. AI
  • Prawidłowa konstrukcja umów na linii zamawiający
  • Wpływ nowych przepisów AI Act na kształtowanie umów 
  • Przegląd najczęstszych błędów popełnianych przy zawieraniu umów AI

Ewa Knapińska

LBKP

Mateusz Borkiewicz

LBKP

10:30 Przerwa

10:40 Prawo autorskie związane z tworzeniem, rozwojem i wykorzystaniem systemów sztucznej inteligencji

  • Odpowiedzialność za naruszenia praw autorskich popełnione przez AI
  • Implikacje dla ochrony prawnej dzieł generowanych przez AI
  • Zagrożenia związane z implementacją systemów AI w codziennych operacjach
  • Konflikty prawne i rozwiązania w praktyce – case study

Joanna Kieszek

Kancelaria Radcy Prawnego Joanna Kieszek

12:10 Przerwa lunchowa

13:00 Dobre praktyki wdrażania AI w przedsiębiorstwach - przykłady udanych wdrożeń sztucznej inteligencji w różnych branżach

  • Wyzwania i możliwości związane z wdrażaniem sztucznej inteligencji w przedsiębiorstwach 
  • Korzyści płynących z wdrożenia AI – wzrost wydajności, redukcja kosztów i zwiększenie konkurencyjności 
  • Wyzwania, czyli z czym przyjdzie nam się zmierzyć w najbliższym czasie
  • Dostępne narzędzia i platformy AI dla firm

dr Łukasz Borowiecki

10 Senses

Marek Zieliński

10 Senses

14:30 Zakończenie II dnia

*Zastrzegamy prawo do zmian w agendzie.
aktualizacja 13.08.2024

Opis szkolenia

  • Czas trwania: 12 godzin (w podziale na dwa dni)
  • Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w naszym projekcie
  • W programie szkolenia omawiane będą praktyczne case-studies z zakresu gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych w różnych sektorach gospodarki
  • Szkolenie będzie nagrane, abyście mogli utrwalić wiedzę
  • Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla zarządów jak i dyrektorów, czy specjalistów. Wiedza, którą chcemy się podzielić jest szeroka, a business casy dotyczą różnych elementów funkcjonowania branży.

Projekt powstał we współpracy organizacji, którym zależy na rozwoju Data Economy w Polsce. W dzisiejszym świecie sukces w każdej branży zależy od umiejętności efektywnego zarządzania danymi, które są centralnym elementem napędzającym wzrost, innowacje i efektywność organizacji.

Jako organizatorzy chcemy edukować, szkolić, rozmawiać o potencjale i tworzeniu nowych modeli biznesowych w zakresie gromadzenia, przetwarzania
i wykorzystywania danych.

Partnerzy

*) Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia na 3 tygodnie przed wydarzeniem.
**) Bilet na szkolenie nie uprawnia do udziału w Data Economy Congress

Regulamin

Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:

  1. W przypadku rezygnacji do dn. 09.09.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
  2. W przypadku rezygnacji po dn. 09.09.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.

REGULAMIN UCZESTNICTWA W AI compliance – bezpieczne wdrożenie i zarządzanie rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem

§1

Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu

  1. Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.

  2. Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:

    1. 2395 zł + 23% VAT do 09.09.2024 r.

    2. 2795 zł + 23% VAT do 02.10.2024 r.

    3. 3195 zł + 23% VAT po 02.10.2024 r.

  3. Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.

  4. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 24.10.2024 r.

  5. Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.

  6. Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.

  7. Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.

  8. Udział w Wydarzeniu obejmuje:
    1. utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
    2. przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.

§2

Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem AI compliance – bezpieczne wdrożenie i zarządzanie rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).

  2. Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.

  3. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.

  4. Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.

  5. Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.

  6. Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.

  7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.

§3

Płatność i rezygnacja

  1. Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
  2. Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
  3. Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
  4. Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
  5. W przypadku rezygnacji do dn. 09.09.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
  6. W przypadku rezygnacji po dn. 09.09.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
  7. W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
  8. W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
  9. Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
  10. Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  11. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
  12. Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.