Informacje techniczne dla uczestników
Informacje techniczne dla uczestników
Informacje techniczne dla uczestników:
- Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting, prosimy o sprawdzenie przed rozpoczęciem warsztatów, czy na Państwa sprzęcie nie ma blokady platformy. Jeśli tak, konieczny będzie kontakt z osobą odpowiedzialną za kwestię IT w Państwa firmie.
- Zalecamy korzystanie z przeglądarek: Google Chrome lub Mozilla Firefox.
- Państwa mikrofon i kamera będą domyślnie wyłączone. W przypadku chęci zadania pytania, prosimy o informację na czacie, a mikrofon zostanie włączony. Komunikacja z innymi uczestnikami oraz prelegentami możliwa będzie również poprzez chat, który znajduje się po prawej stronie ekranu.
- Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy techniczne (np. brak dźwięku lub obrazu), prosimy najpierw spróbować zamknąć kartę wydarzenia i dołączyć ponownie do pokoju warsztatowego.
- Jeśli problemy techniczne nadal będą występować, prosimy o kontakt z koordynatorką techniczną wydarzenia. Dane kontaktowe: +48 575 300 528 lub e-mail: z.bernat@mmcpolska.pl.
Instrukcja logowania:
- 1. Po wejściu w link otworzy się pokój szkoleniowy. W wyznaczone pola prosimy wpisać pełne imię, pełne nazwisko, nazwę firmy oraz adres mailowy, na który przesłaliśmy link do logowania. Podkreślamy, że podanie niepełnych lub nieprawdziwych danych uniemożliwi uczestnictwo w wydarzeniu. Dodatkowo, o ewentualnej zmianie uczestnika wydarzenia należy nas poinformować przed jego rozpoczęciem.
- 2. Po wpisaniu wszystkich wymaganych przez platformę ClickMeeting danych, prosimy o kliknięcie aktywnego przycisk Rejestruj.
- 3. Na skrzynkę mailową ClickMeeting wyśle automatyczną wiadomość Znajduje się w niej aktywny przycisk Oglądaj teraz, który przekieruje Państwa do wydarzenia. Jeżeli przycisk nie działa, należy skopiować i wkleić do przeglądarki link znajdujący się za napisem: Skopiuj i wklej do przeglądarki następujący link. (Jeśli automatycznego maila z platformy ClickMeeting nie ma w Państwa skrzynce odbiorczej, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM)
- 4. Dołączyliście Państwo do wydarzenia, życzymy udanych warsztatów.
- 5. Jeśli pojawią się problemy na powyższych etapach logowania, prosimy o kontakt pod numerem: 575 300 528.
Dzień I, 5 listopada 2024 r.
cz.1 EKSPLORACYJNA ANALIZA DANYCH I ARCHITEKTURA ZARZĄDZANIA DANYMI
9:00-9:15 Logowanie do platformy, otwarcie szkolenia
9:15- 11:15 Moduł 1. Eksploracja danych
- Niewykorzystany potencjał danych: Analiza przyczyn i konsekwencji niewykorzystywania zgromadzonych danych
- Tworzenie wartości z danych: Prześledzenie ścieżki danych od zbierania po wykorzystanie w strategicznych
decyzjach - Fundamentalne znaczenie jakości danych: Jak jakość danych wpływa na skuteczność operacyjną i podejmowanie
decyzji - Promocja kultury opartej na danych: Wpływ edukacji danych na procesy decyzyjne w firmie
11:15- 11:30 Przerwa
11:30- 13:00 Moduł 2. Architektura zarządzania danymi
- Tworzenie dokumentacji i polityk zarządzania danymi: Metody i narzędzia stosowane w organizacjach
- Kluczowe terminologie i struktury danych: Zrozumienie ich roli i zastosowania w praktyce
- Rejestry danych i ich modelowanie: Jak skutecznie zarządzać i modelować dane w skali korporacyjnej
- Ramy organizacyjne zarządzania danymi: Analiza roli i odpowiedzialności ważnych funkcji jak CDO czy Data Steward
- Efektywne procesy zarządzania danymi: Techniki i narzędzia optymalizujące zarządzanie danymi
13:00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia
Dzień II, 6 listopada 2024 r.
cz.2 KONTROLA JAKOŚCI DANYCH I ZASTOSOWANIA W PRAKTYCE
9:00-9:15 Logowanie do platformy, otwarcie szkolenia
9:15- 10:45 Moduł 3. Kontrola jakości danych
- Wprowadzenie do standardów jakości danych: Definicje, kryteria i znaczenie jakości
- Mechanizmy zarządzania jakością: Systemy, metodyki i narzędzia gwarantujące wysoką jakość danych
- Systematyczne monitorowanie danych: Procedury i technologie śledzenia jakości danych
10:45- 11:15 Moduł 4. Obsługa incydentów jakościowych
- Typy i identyfikacja incydentów jakościowych: Jak rozpoznać i klasyfikować incydenty
- Procesy zarządzania incydentami: Strategie i metody rozwiązywania problemów jakościowych
11:15- 11:30 Przerwa
11:30- 12:00 Moduł 5. Analiza i korekta błędów
- Analiza przyczynowa błędów jakości: Metodologie ustalania źródeł problemów
- Inicjatywy poprawy jakości: Planowanie i implementacja działań naprawczych
- Weryfikacja skuteczności interwencji: Metody oceny efektywności wprowadzonych zmian
12:00- 12:30 Moduł 6. Aplikacje jakości danych w praktyce
- Implementacja kontroli jakości: Praktyczne przykłady osiągania wymaganego poziomu jakości danych
12:30-13:00 Moduł 7. Rola Data Governance w zarządzaniu jakością
- Integracja Data Governance z procesami zarządzania jakością: Jak skutecznie połączyć te dwa obszary w celu
optymalizacji operacji?
13:30 Zakończenie drugiego dnia szkolenia
aktualizacja 8.07.2024
Opis szkolenia
- Czas trwania: 7 godzin + 2 godziny konsultacji (w podziale na dwa dni)
- Po zakończeniu szkolenia, każdy z uczestników będzie miał możliwość skorzystania z dwóch godzin indywidualnych konsultacji online z naszymi ekspertami. Konsultacje te mają na celu omówienie potencjalnych zastosowań sztucznej inteligencji w ich przedsiębiorstwie. Uczestnicy będą mogli wykorzystać te sesje przez sześć miesięcy, licząc od dnia odbycia szkolenia, co daje im elastyczność w dostosowaniu wsparcia do swoich indywidualnych potrzeb i harmonogramów.
- Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w naszym projekcie
- W programie szkolenia omawiane będą praktyczne case-studies z zakresu gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych w różnych sektorach gospodarki
- Szkolenie będzie nagrane, abyście mogli utrwalić wiedzę
- Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla zarządów jak i dyrektorów, czy specjalistów. Wiedza, którą chcemy się podzielić jest szeroka, a business casy dotyczą różnych elementów funkcjonowania branży.
Najlepsi szkoleniowcy z branży
Ireneusz Wochlik
Specjalista w dziedzinie sztucznej inteligencji, biocybernetyk. Współzałożyciel i CEO Aigorithmics sp. z o.o., Członek Zarządu Fundacji AI LAW TECH, Lider Podgrupy ds Energetyki GRAI przy KPRM.Paweł Morkisz
Ekspert w dziedzinie metod obliczeniowych i głębokiego uczenia maszynowego. Jako Senior Deep Learning Algorithms Manager prowadzi w NVIDIA zespół odpowiedzialny za badania i rozwój metod głębokiego uczenia oraz ich optymalizacji.Paweł Przybyłowicz
Dr hab. w dyscyplinie matematyka, ekspert w zakresie złożoności obliczeniowej oraz symulacjach Monte Carlo. Laureat wielu nagród za wyniki teoretyczne, kierownik wielu projektów badawczych wykorzystania modeli matematycznych i AI w biznesie.Bartłomiej Mulewicz
Specjalista w dziedzinie statystyki i Data Science. Jako teoretyk i praktyk zrealizował i prowadził wiele projektów z dziedziny analizy danych i uczenia maszynowego w różnych dziedzinach biznesu i nauki.Andrzej Kałuża
Doktor w dyscyplinie matematyka, ekspert sztucznej inteligencji i analizy danych, nauczyciel akademicki, kierownik projektów B+R.Marcelina Studzińska-Wrona
Doktorantka na WMS AGH, jej badania naukowe dotyczą dotyczą rozwoju metod głębokiego uczenia oraz metod numerycznych dla stochastycznych równań różniczkowych. Ponad 4-letnie doświadczenie w komercyjnych projektach AI.Martyna Wiącek
Specjalistka od metod statystycznych, numerycznych, sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i głębokiego uczenia. Doktorantka na Wydziale Matematyki Stosowanej AGH ze specjalizacją w zakresie metod numerycznych i obliczeniowych.Roman Bieda
Radca prawny i rzecznik patentowy, prezes zarządu fundacji AI LAW TECH. Specjalista w szeroko rozumianym prawie nowych technologii, tj. umowach IT, prawie własności intelektualnej, RODO, prawnych aspektach AI.Michał Chodorek
Specjalista w zakresie prawa Life Science (m.in. prawa farmaceutycznego, wyrobów medycznych), prawa własności intelektualnej i ochrony danych osobowych w branżach Healthcare, prawa w AI.Ewa Kryszkiewicz
Certyfikowany trener biznesu, Coach, Psycholog biznesu, Certyfikowany asesor AC/DC, Certyfikowany Trener intermentoringu, CEO w EXACT Coaching & Business. Doświadczony manager z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu działami rozwoju i HR w międzynarodowych firmach, wspiera rozwój firm oraz procesy zmian i restrukturyzacji. Ekspertka w zarządzaniu, przywództwie, rozwoju kompetencji menedżerskich i sił sprzedaży, wdraża projekty intermentoringu oraz wykorzystuje Design Thinking do tworzenia unikatowych produktów i usług. Coach i autorka innowacyjnych projektów rozwojowych dla biznesu.Projekt powstał we współpracy organizacji, którym zależy na rozwoju Data Economy w Polsce. W dzisiejszym świecie sukces w każdej branży zależy od umiejętności efektywnego zarządzania danymi, które są centralnym elementem napędzającym wzrost, innowacje i efektywność organizacji.
Jako organizatorzy chcemy edukować, szkolić, rozmawiać o potencjale i tworzeniu nowych modeli biznesowych w zakresie gromadzenia, przetwarzania
i wykorzystywania danych.
Partnerzy
**) Bilet na szkolenie nie uprawnia do udziału w Data Economy Congress
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
- W przypadku rezygnacji do dn. 19.09.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 19.09.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Zarządzanie danymi w organizacji – Data Governance jako podstawa dla rozwiązań sztucznej inteligencji „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:
-
2595 zł + 23% VAT do 19.09.2024 r.
-
2995 zł + 23% VAT do 10.10.2024 r.
-
3395 zł + 23% VAT po 10.10.2024 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 05.11.2024 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Wydarzeniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Zarządzanie danymi w organizacji – Data Governance jako podstawa dla rozwiązań sztucznej inteligencji (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.
§3
Płatność i rezygnacja
- Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
- Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
- Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
- Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
- W przypadku rezygnacji do dn. 19.09.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 19.09.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
- W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
- W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
- Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
- Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
- Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.