Informacje techniczne dla uczestników

Informacje techniczne dla uczestników:

  • Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting, prosimy o sprawdzenie przed rozpoczęciem warsztatów, czy na Państwa sprzęcie nie ma blokady platformy. Jeśli tak, konieczny będzie kontakt z osobą odpowiedzialną za kwestię IT w Państwa firmie.
  • Zalecamy korzystanie z przeglądarek: Google Chrome lub Mozilla Firefox.
  • Państwa mikrofon i kamera będą domyślnie wyłączone. W przypadku chęci zadania pytania, prosimy o informację na czacie, a mikrofon zostanie włączony. Komunikacja z innymi uczestnikami oraz prelegentami możliwa będzie również poprzez chat, który znajduje się po prawej stronie ekranu.
  • Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy techniczne (np. brak dźwięku lub obrazu), prosimy najpierw spróbować zamknąć kartę wydarzenia i dołączyć ponownie do pokoju warsztatowego.
  • Jeśli problemy techniczne nadal będą występować, prosimy o kontakt z koordynatorką techniczną wydarzenia. Dane kontaktowe: +48 575 300 528 lub e-mail: z.bernat@mmcpolska.pl.

Instrukcja logowania:

  • 1. Po wejściu w link otworzy się pokój szkoleniowy. W wyznaczone pola prosimy wpisać pełne imię, pełne nazwisko, nazwę firmy oraz adres mailowy, na który przesłaliśmy link do logowania. Podkreślamy, że podanie niepełnych lub nieprawdziwych danych uniemożliwi uczestnictwo w wydarzeniu. Dodatkowo, o ewentualnej zmianie uczestnika wydarzenia należy nas poinformować przed jego rozpoczęciem.
  • 2. Po wpisaniu wszystkich wymaganych przez platformę ClickMeeting danych, prosimy o kliknięcie aktywnego przycisk Rejestruj.
  • 3. Na skrzynkę mailową ClickMeeting wyśle automatyczną wiadomość Znajduje się w niej aktywny przycisk Oglądaj teraz, który przekieruje Państwa do wydarzenia. Jeżeli przycisk nie działa, należy skopiować i wkleić do przeglądarki link znajdujący się za napisem: Skopiuj i wklej do przeglądarki następujący link. (Jeśli automatycznego maila z platformy ClickMeeting nie ma w Państwa skrzynce odbiorczej, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM)
  • 4. Dołączyliście Państwo do wydarzenia, życzymy udanych warsztatów.
  • 5. Jeśli pojawią się problemy na powyższych etapach logowania, prosimy o kontakt pod numerem: 575 300 528.
Dzień 1
Dzień 2

Dzień I, 5 listopada 2024 r.

cz.1 EKSPLORACYJNA ANALIZA DANYCH I ARCHITEKTURA ZARZĄDZANIA DANYMI

9:00-9:15 Logowanie do platformy, otwarcie szkolenia

9:15- 11:15 Moduł 1. Eksploracja danych

  • Niewykorzystany potencjał danych: Analiza przyczyn i konsekwencji niewykorzystywania zgromadzonych danych
  • Tworzenie wartości z danych: Prześledzenie ścieżki danych od zbierania po wykorzystanie w strategicznych
    decyzjach
  • Fundamentalne znaczenie jakości danych: Jak jakość danych wpływa na skuteczność operacyjną i podejmowanie
    decyzji
  • Promocja kultury opartej na danych: Wpływ edukacji danych na procesy decyzyjne w firmie

11:15- 11:30 Przerwa

11:30- 13:00 Moduł 2. Architektura zarządzania danymi

  • Tworzenie dokumentacji i polityk zarządzania danymi: Metody i narzędzia stosowane w organizacjach
  • Kluczowe terminologie i struktury danych: Zrozumienie ich roli i zastosowania w praktyce
  • Rejestry danych i ich modelowanie: Jak skutecznie zarządzać i modelować dane w skali korporacyjnej
  • Ramy organizacyjne zarządzania danymi: Analiza roli i odpowiedzialności ważnych funkcji jak CDO czy Data Steward
  • Efektywne procesy zarządzania danymi: Techniki i narzędzia optymalizujące zarządzanie danymi

13:00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

Dzień II, 6 listopada 2024 r.

cz.2 KONTROLA JAKOŚCI DANYCH I ZASTOSOWANIA W PRAKTYCE

9:00-9:15 Logowanie do platformy, otwarcie szkolenia

9:15- 10:45 Moduł 3. Kontrola jakości danych

  • Wprowadzenie do standardów jakości danych: Definicje, kryteria i znaczenie jakości
  • Mechanizmy zarządzania jakością: Systemy, metodyki i narzędzia gwarantujące wysoką jakość danych
  • Systematyczne monitorowanie danych: Procedury i technologie śledzenia jakości danych

10:45- 11:15 Moduł 4. Obsługa incydentów jakościowych

  • Typy i identyfikacja incydentów jakościowych: Jak rozpoznać i klasyfikować incydenty
  • Procesy zarządzania incydentami: Strategie i metody rozwiązywania problemów jakościowych

11:15- 11:30 Przerwa

11:30- 12:00 Moduł 5. Analiza i korekta błędów

  • Analiza przyczynowa błędów jakości: Metodologie ustalania źródeł problemów
  • Inicjatywy poprawy jakości: Planowanie i implementacja działań naprawczych
  • Weryfikacja skuteczności interwencji: Metody oceny efektywności wprowadzonych zmian

12:00- 12:30 Moduł 6. Aplikacje jakości danych w praktyce

  • Implementacja kontroli jakości: Praktyczne przykłady osiągania wymaganego poziomu jakości danych

12:30-13:00 Moduł 7. Rola Data Governance w zarządzaniu jakością

  • Integracja Data Governance z procesami zarządzania jakością: Jak skutecznie połączyć te dwa obszary w celu
    optymalizacji operacji?

13:30 Zakończenie drugiego dnia szkolenia

 

*Zastrzegamy prawo do zmian w agendzie.
aktualizacja 8.07.2024

Opis szkolenia

  • Czas trwania: 7 godzin + 2 godziny konsultacji (w podziale na dwa dni)
  • Po zakończeniu szkolenia, każdy z uczestników będzie miał możliwość skorzystania z dwóch godzin indywidualnych konsultacji online z naszymi ekspertami. Konsultacje te mają na celu omówienie potencjalnych zastosowań sztucznej inteligencji w ich przedsiębiorstwie. Uczestnicy będą mogli wykorzystać te sesje przez sześć miesięcy, licząc od dnia odbycia szkolenia, co daje im elastyczność w dostosowaniu wsparcia do swoich indywidualnych potrzeb i harmonogramów.
  • Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w naszym projekcie
  • W programie szkolenia omawiane będą praktyczne case-studies z zakresu gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych w różnych sektorach gospodarki
  • Szkolenie będzie nagrane, abyście mogli utrwalić wiedzę
  • Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla zarządów jak i dyrektorów, czy specjalistów. Wiedza, którą chcemy się podzielić jest szeroka, a business casy dotyczą różnych elementów funkcjonowania branży.

Najlepsi szkoleniowcy z branży

Ireneusz Wochlik
Specjalista w dziedzinie sztucznej inteligencji, biocybernetyk. Współzałożyciel i CEO Aigorithmics sp. z o.o., Członek Zarządu Fundacji AI LAW TECH, Lider Podgrupy ds Energetyki GRAI przy KPRM.
Paweł Morkisz
Ekspert w dziedzinie metod obliczeniowych i głębokiego uczenia maszynowego. Jako Senior Deep Learning Algorithms Manager prowadzi w NVIDIA zespół odpowiedzialny za badania i rozwój metod głębokiego uczenia oraz ich optymalizacji.
Paweł Przybyłowicz
Dr hab. w dyscyplinie matematyka, ekspert w zakresie złożoności obliczeniowej oraz symulacjach Monte Carlo. Laureat wielu nagród za wyniki teoretyczne, kierownik wielu projektów badawczych wykorzystania modeli matematycznych i AI w biznesie.
Bartłomiej Mulewicz
Specjalista w dziedzinie statystyki i Data Science. Jako teoretyk i praktyk zrealizował i prowadził wiele projektów z dziedziny analizy danych i uczenia maszynowego w różnych dziedzinach biznesu i nauki.
Andrzej Kałuża
Doktor w dyscyplinie matematyka, ekspert sztucznej inteligencji i analizy danych, nauczyciel akademicki, kierownik projektów B+R.
Marcelina Studzińska-Wrona
Doktorantka na WMS AGH, jej badania naukowe dotyczą dotyczą rozwoju metod głębokiego uczenia oraz metod numerycznych dla stochastycznych równań różniczkowych. Ponad 4-letnie doświadczenie w komercyjnych projektach AI.
Martyna Wiącek
Specjalistka od metod statystycznych, numerycznych, sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i głębokiego uczenia. Doktorantka na Wydziale Matematyki Stosowanej AGH ze specjalizacją w zakresie metod numerycznych i obliczeniowych.
Roman Bieda
Radca prawny i rzecznik patentowy, prezes zarządu fundacji AI LAW TECH. Specjalista w szeroko rozumianym prawie nowych technologii, tj. umowach IT, prawie własności intelektualnej, RODO, prawnych aspektach AI.
Michał Chodorek
Specjalista w zakresie prawa Life Science (m.in. prawa farmaceutycznego, wyrobów medycznych), prawa własności intelektualnej i ochrony danych osobowych w branżach Healthcare, prawa w AI.
Ewa Kryszkiewicz
Certyfikowany trener biznesu, Coach, Psycholog biznesu, Certyfikowany asesor AC/DC, Certyfikowany Trener intermentoringu, CEO w EXACT Coaching & Business. Doświadczony manager z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu działami rozwoju i HR w międzynarodowych firmach, wspiera rozwój firm oraz procesy zmian i restrukturyzacji. Ekspertka w zarządzaniu, przywództwie, rozwoju kompetencji menedżerskich i sił sprzedaży, wdraża projekty intermentoringu oraz wykorzystuje Design Thinking do tworzenia unikatowych produktów i usług. Coach i autorka innowacyjnych projektów rozwojowych dla biznesu.

Projekt powstał we współpracy organizacji, którym zależy na rozwoju Data Economy w Polsce. W dzisiejszym świecie sukces w każdej branży zależy od umiejętności efektywnego zarządzania danymi, które są centralnym elementem napędzającym wzrost, innowacje i efektywność organizacji.

Jako organizatorzy chcemy edukować, szkolić, rozmawiać o potencjale i tworzeniu nowych modeli biznesowych w zakresie gromadzenia, przetwarzania
i wykorzystywania danych.

Partnerzy

*) Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia na 3 tygodnie przed wydarzeniem.
**) Bilet na szkolenie nie uprawnia do udziału w Data Economy Congress

Regulamin

Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:

  1. W przypadku rezygnacji do dn. 19.09.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
  2. W przypadku rezygnacji po dn. 19.09.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.

REGULAMIN UCZESTNICTWA W Zarządzanie danymi w organizacji – Data Governance jako podstawa dla rozwiązań sztucznej inteligencji „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem

§1

Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu

  1. Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.

  2. Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:

    1. 2595 zł + 23% VAT do 19.09.2024 r.

    2. 2995 zł + 23% VAT do 10.10.2024 r.

    3. 3395 zł + 23% VAT po 10.10.2024 r.

  3. Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.

  4. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 05.11.2024 r.

  5. Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.

  6. Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.

  7. Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.

  8. Udział w Wydarzeniu obejmuje:
    1. utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
    2. przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.

§2

Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem Zarządzanie danymi w organizacji – Data Governance jako podstawa dla rozwiązań sztucznej inteligencji (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).

  2. Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.

  3. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.

  4. Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.

  5. Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.

  6. Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.

  7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.

§3

Płatność i rezygnacja

  1. Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
  2. Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
  3. Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
  4. Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
  5. W przypadku rezygnacji do dn. 19.09.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
  6. W przypadku rezygnacji po dn. 19.09.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
  7. W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
  8. W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
  9. Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
  10. Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  11. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
  12. Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.