Informacje techniczne dla uczestników
Informacje techniczne dla uczestników
Informacje techniczne dla uczestników:
- Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting, prosimy o sprawdzenie przed rozpoczęciem warsztatów, czy na Państwa sprzęcie nie ma blokady platformy. Jeśli tak, konieczny będzie kontakt z osobą odpowiedzialną za kwestię IT w Państwa firmie.
- Zalecamy korzystanie z przeglądarek: Google Chrome lub Mozilla Firefox.
- Państwa mikrofon i kamera będą domyślnie wyłączone. W przypadku chęci zadania pytania, prosimy o informację na czacie, a mikrofon zostanie włączony. Komunikacja z innymi uczestnikami oraz prelegentami możliwa będzie również poprzez chat, który znajduje się po prawej stronie ekranu.
- Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy techniczne (np. brak dźwięku lub obrazu), prosimy najpierw spróbować zamknąć kartę wydarzenia i dołączyć ponownie do pokoju warsztatowego.
- Jeśli problemy techniczne nadal będą występować, prosimy o kontakt z koordynatorką techniczną wydarzenia. Dane kontaktowe: +48 575 300 528 lub e-mail: z.bernat@mmcpolska.pl.
Instrukcja logowania:
- 1. Po wejściu w link otworzy się pokój szkoleniowy. W wyznaczone pola prosimy wpisać pełne imię, pełne nazwisko, nazwę firmy oraz adres mailowy, na który przesłaliśmy link do logowania. Podkreślamy, że podanie niepełnych lub nieprawdziwych danych uniemożliwi uczestnictwo w wydarzeniu. Dodatkowo, o ewentualnej zmianie uczestnika wydarzenia należy nas poinformować przed jego rozpoczęciem.
- 2. Po wpisaniu wszystkich wymaganych przez platformę ClickMeeting danych, prosimy o kliknięcie aktywnego przycisk Rejestruj.
- 3. Na skrzynkę mailową ClickMeeting wyśle automatyczną wiadomość Znajduje się w niej aktywny przycisk Oglądaj teraz, który przekieruje Państwa do wydarzenia. Jeżeli przycisk nie działa, należy skopiować i wkleić do przeglądarki link znajdujący się za napisem: Skopiuj i wklej do przeglądarki następujący link. (Jeśli automatycznego maila z platformy ClickMeeting nie ma w Państwa skrzynce odbiorczej, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM)
- 4. Dołączyliście Państwo do wydarzenia, życzymy udanych warsztatów.
- 5. Jeśli pojawią się problemy na powyższych etapach logowania, prosimy o kontakt pod numerem: 575 300 528.
Dzień I, 26 listopada 2024 r.
9:00-9:15 Logowanie do platformy, otwarcie szkolenia
9:15- 10:15 Moduł 1. Gromadzenie i przygotowanie danych
- Wprowadzenie do zarządzania danymi dla AI: Rola danych w projektach AI, przegląd źródeł danych
- Narzędzia do ekstrakcji i transformacji danych: Skuteczne techniki zbierania danych, w tym wykorzystanie AigoML do automatyzacji przepływu danych
- Czyszczenie i przygotowanie danych: Metody normalizacji, standaryzacji oraz metody wykrywania i usuwania danych odstających
- Zarządzanie danymi w chmurze: Praktyczne zastosowanie platform chmurowych w zarządzaniu danymi. Użycie usług chmurowych do zwiększenia elastyczności i skalowalności procesów zarządzania danymi. Omówienie dostępnych platform chmurowych jak AWS, Azure, Google Cloud i ich specyficznych narzędzi dla danych
11:45- 12:00 Przerwa
12:00- 13:00 Moduł 2.Eksploracja danych i budowanie modeli
- Eksploracyjna analiza danych (EDA): Wykorzystanie narzędzi chmurowych do zaawansowanej analizy danych. Techniki wizualizacji danych i identyfikacji kluczowych zmiennych
13:00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia
Dzień II, 27 listopada 2024 r.
9:00-9:15 Logowanie do platformy, otwarcie szkolenia
9:15- 10:45 Moduł 3. Budowanie modeli
- Budowanie modeli predykcyjnych: Wybór algorytmów, tworzenie i trenowanie modeli. Wykorzystanie mocy obliczeniowej chmury do efektywnego trenowania skomplikowanych modeli
- Optymalizacja modeli AI: Techniki selekcji cech, strojenie hiperparametrów. Wykorzystanie zasobów chmurowych do strojenia modeli, w tym automatyzacja wyboru hiperparametrów
- Przygotowanie do wdrożenia: Przygotowanie modeli do działania w środowisku produkcyjnym, w tym pakowanie modeli i zarządzanie zależnościami
10:45- 11:00 Przerwa
11:00- 12:15 Moduł 4. Wdrażanie i monitorowanie modeli AI
- Wdrażanie modeli AI: Metody wdrażania modeli do środowiska produkcyjnego, skuteczne techniki deployowania modeli w środowisku chmurowym, korzystanie z serverless computing i usług PaaS
- Skalowanie i zarządzanie wydajnością: Wykorzystanie chmury do skalowania i zarządzania obciążeniem w czasie rzeczywistym
- Monitorowanie modeli AI: Kontrola wydajności i zachowania modeli oraz identyfikacja zmian w danych wpływających na ich funkcjonowanie
- Zarządzanie wersjami modelu: Techniki zarządzania wersjami modeli, aktualizacje i iteracje
12:15- 13:00 Moduł 5. Bezpieczeństwo i compliance w środowisku produkcyjnym
- Zabezpieczenia danych i modeli AI: Best practices w zakresie bezpieczeństwa danych i infrastruktury chmurowej
- Zgodność i regulacje: Spełnianie wymagań prawnych i regulacyjnych w projektach AI
- Etyka i odpowiedzialność w AI: Rozważania etyczne przy wdrażaniu modeli AI
- Case study i dyskusja: Analiza studiów przypadku
13:30 Zakończenie drugiego dnia szkolenia
aktualizacja 8.07.2024
Opis szkolenia
- Czas trwania: 7 godzin + 2 godziny konsultacji (w podziale na dwa dni)
- Po zakończeniu szkolenia, każdy z uczestników będzie miał możliwość skorzystania z dwóch godzin indywidualnych konsultacji online z naszymi ekspertami. Konsultacje te mają na celu omówienie potencjalnych zastosowań sztucznej inteligencji w ich przedsiębiorstwie. Uczestnicy będą mogli wykorzystać te sesje przez sześć miesięcy, licząc od dnia odbycia szkolenia, co daje im elastyczność w dostosowaniu wsparcia do swoich indywidualnych potrzeb i harmonogramów.
- Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w naszym projekcie
- W programie szkolenia omawiane będą praktyczne case-studies z zakresu gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych w różnych sektorach gospodarki
- Szkolenie będzie nagrane, abyście mogli utrwalić wiedzę
- Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla zarządów jak i dyrektorów, czy specjalistów. Wiedza, którą chcemy się podzielić jest szeroka, a business casy dotyczą różnych elementów funkcjonowania branży.
- Aby w pełni skorzystać z prezentowanych treści warsztatów, przedstawiamy wstępne wymagania dla uczestników:
- Python: Biblioteka standardowa Pythona, Pandas, Numpy, Keras/Tensofflow, Sklearn,
- Znajomość koncepcji podstawowych modeli uczenia maszynowego
Najlepsi szkoleniowcy z branży
Ireneusz Wochlik
Specjalista w dziedzinie sztucznej inteligencji, biocybernetyk. Współzałożyciel i CEO Aigorithmics sp. z o.o., Członek Zarządu Fundacji AI LAW TECH, Lider Podgrupy ds Energetyki GRAI przy KPRM.Andrzej Kałuża
Doktor w dyscyplinie matematyka, ekspert sztucznej inteligencji i analizy danych, nauczyciel akademicki, kierownik projektów B+R.Bartłomiej Graczyk
Ekspert z blisko 20-letnim doświadczeniem specjalizujący się w projektowaniu wydajnych, bezpiecznych i skalowalnych rozwiązań, od hurtowni danych, przez systemy przetwarzania strumieniowego, aż po zaawansowane platformy analityczne i uczenia maszynowego. Tworzy i realizuje kompleksowe strategie w obszarze danych i analityki, ściśle powiązane z celami biznesowymi organizacji. Swoje doświadczenie potwierdził licznymi certyfikacjami branżowymi, w tym tytułem MVP. Współtwórca platform edukacyjnych oraz aktywny uczestnik społeczności data.Mariusz Łyszczarz
Doświadczony lider IT, specjalizujący się w zarządzaniu zespołami technologicznymi oraz wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Ma bogate doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji architektur systemowych, wdrażaniu modeli analitycznych oraz budowie zaawansowanych aplikacji webowych. Dzięki praktycznej wiedzy i strategicznemu podejściu, skutecznie łączy cele biznesowe z zaawansowaną technologią, dbając o rozwój i bezpieczeństwo środowiska IT w organizacjiGrzegorz Mika
Doświadczony Software Engineer z kilkuletnią praktyką w projektowaniu i rozwijaniu aplikacji do zbierania, przetwarzania i analizy danych. Specjalizuje się w implementacji rozwiązań opartych na metodach statystycznych, uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji, realizując projekty od fazy koncepcyjnej po pełne wdrożenie produkcyjneProjekt powstał we współpracy organizacji, którym zależy na rozwoju Data Economy w Polsce. W dzisiejszym świecie sukces w każdej branży zależy od umiejętności efektywnego zarządzania danymi, które są centralnym elementem napędzającym wzrost, innowacje i efektywność organizacji.
Jako organizatorzy chcemy edukować, szkolić, rozmawiać o potencjale i tworzeniu nowych modeli biznesowych w zakresie gromadzenia, przetwarzania
i wykorzystywania danych.
Kontakt
Alicja Zadroga
Anna Pietrzak
Team Leader
Flagship Events Department
T: +48 535 200 143
e-mail: a.pietrzak@mmcpolska.pl
Partnerzy
*)Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia na 3 tygodnie przed wydarzeniem.
**) Bilet na szkolenie nie uprawnia do udziału w Data Economy Congress
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
- W przypadku rezygnacji do dn. 18.10.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 18.10.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Platformy i narzędzia do pracy z modelami AI – Od gromadzenia danych do wdrożenia produkcyjnego i skalowania „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:
-
2595 zł + 23% VAT do 18.10.2024 r.
-
2995 zł + 23% VAT do 08.11.2024 r.
-
3395 zł + 23% VAT po 08.11.2024 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 26.11.2024 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Wydarzeniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Platformy i narzędzia do pracy z modelami AI – Od gromadzenia danych do wdrożenia produkcyjnego i skalowania (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.
§3
Płatność i rezygnacja
- Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
- Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
- Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
- Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
- W przypadku rezygnacji do dn. 18.10.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
- W przypadku rezygnacji po dn. 18.10.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
- W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
- W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
- Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
- Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
- Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.